Internet & Gry - Reklama

CD PROJEKT podsumowuje III kwartał 2020 roku

W III kwartale br. Grupa Kapitałowa CD PROJEKT osiągnęła 105 mln zł przychodów ze sprzedaży, a skonsolidowany zysk netto wzrósł w ujęciu rocznym o blisko 60% i wyniósł ponad 23 mln zł. Spółka skupia się obecnie na finalizacji prac nad Cyberpunkiem 2077 oraz intensyfikacją kampanii promocyjnej gry, której premiera zaplanowana jest na 10 grudnia.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      – Osiągnięte w III kwartale przychody oparte były w głównej mierze na sprzedaży gier z wiedźmińskiego uniwersum – podobnie jak w minionych kwartałach dominował Wiedźmin 3 wraz z dodatkami, dostępny obecnie na czterech platformach. Warto podkreślić, że kolejny bardzo dobry kwartał mają za sobą GWINT oraz Wojna Krwi. Z kolei GOG.com poprawił swoją sprzedaż w okresie lipiec-wrzesień o blisko jedna czwartą w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r. – komentuje Piotr Nielubowicz, Wiceprezes Zarządu CD PROJEKT ds. finansowych.

      W III kwartale studio CD PROJEKT RED kontynuowało intensywne, finalne prace nad Cyberpunkiem 2077. Wydatki na produkcję gier i nowych technologii wyniosły w omawianym okresie 52 mln zł, co przełożyło się na wzrost skumulowanego salda nakładów na prace rozwojowe do poziomu 523 mln zł.

      W finalną fazę wkracza kampania promocyjna gry. W ubiegłym tygodniu dziennikarze branżowi mieli możliwość zagrania w 16-godzinny fragment Cyberpunka w ramach drugiego etapu pokazów najnowszej produkcji studia.

      – Pozytywne wrażenia dziennikarzy, a w szczególności opinie podkreślające złożoność i niesamowity klimat Night City, bardzo nas cieszą i potwierdzają ogromny potencjał Cyberpunka. W ostatnich tygodniach widzimy rosnące zainteresowanie naszą najnowszą grą. Pokazuje to świetna oglądalność cyklicznego wydarzenia online Night City Wire oraz innych materiałów dot. Cyberpunka – ostatni trailer w ciągu trzech dni od publikacji został obejrzany prawie 23 miliony razy. A to jeszcze nie wszystko, ponieważ najintensywniejszy etap kampanii promocyjnej wystartuje wraz z początkiem grudnia – mówi Adam Kiciński, Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej CD PROJEKT.

      W ostatnich tygodniach CD PROJEKT RED ogłosił szereg kolaboracji w ramach marki Cyberpunk. Studio realizuje projekty m.in. z Porsche, Nvidią, Adidasem czy Sprite.

      Pełne sprawozdanie finansowe Grupy Kapitałowej CD PROJEKT znajduje się na stronie: https://www.cdprojekt.com/pl/inwestorzy/centrum-wynikow.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *