MediaZapowiedzi TV

CNN International zwiększa zasięg treści biznesowych. Ekspansja franczyzy „CNN Marketplace”

CNN International wraz z ekspansją franczyzy „CNN Marketplace” zapowiada nowe programy i treści, które będą emitowane w telewizji i udostępniane na platformach cyfrowych stacji. Dotyczą one prowadzenia biznesów w Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie w nowej, ukształtowanej przez pandemię rzeczywistości.

 

„CNN Marketplace Asia” i „CNN Marketplace Europe” rozpoczną nadawanie na antenie CNN International już w najbliższy weekend, a „CNN Marketplace Middle East” wystartuje w późniejszym okresie tego roku. W programach pojawią się trendy makroekonomiczne kształtujące rynki Azji, Europy i Bliskiego Wschodu oraz zostaną zaprezentowane najważniejsze gałęzie przemysłu i profile kluczowych przedsiębiorstw w tych regionach. Te comiesięczne programy i dedykowane im nowe sekcje na stronie internetowej CNN Business dostarczą wiadomości globalnej widowni CNN – przede wszystkim złożonej z liderów biznesu i decydentów – na temat odbudowy gospodarki po pandemii, analizując także termin nowej gospodarki i napędzane innowacjami sposoby jej funkcjonowania.

Na wszystkich platformach „CNN Marketplace” będzie można znaleźć mnóstwo pogłębionych wywiadów, raportów i analiz na temat najnowszych trendów branżowych i regionalnych w takich obszarach jak: technologia, zrównoważony rozwój, motoryzacja i mobilność, zdrowie i medycyna, energia i e-commerce. Odbiorcy „CNN Marketplace” mogą spodziewać się również relacji na żywo z wydarzeń handlowych i biznesowych, gdy tylko te powrócą.

Ekspansja „CNN Marketplace” obejmuje wzmocnienie dotychczasowej oferty programów i stron o tematyce biznesowej, w tym wieloletniego, cotygodniowego „CNN Marketplace Africa”, codziennie emitowanych flagowych programów „Quest Means Business” z udziałem Richarda Questa i „First Move” z Julią Chatterley, a także strony internetowej CNN Business, która odnotowała wzrost liczby unikalnych użytkowników o 66 proc. w ciągu ostatniego roku. Nowe programy będą skierowane do szerokiego grona odbiorców CNN, obejmujących wpływowych przedsiębiorców z całego świata, w tym 67 proc. dyrektorów firm o przychodach powyżej 100 mln USD, 71 proc. dyrektorów firm międzynarodowych i 72 proc. decydentów rządowych*. Co więcej, ostatnie badania wskazują, że wiadomości CNN o tematyce biznesowej są przez konsumentów oceniane lepiej od konkurencyjnych międzynarodowych stacji telewizyjnych**.

„CNN Marketplace Asia” poprowadzą Selina Wang oraz Kristie Lu Stout. W pierwszym odcinku programu zostaną pokazani najwięksi gracze e-commerce w regionie, którzy omówią możliwości cyfrowej transformacji oraz kwestię przyspieszenia rozwoju e-commerce w Azji. Prezenterkami „CNN Marketplace Europe” będą Nina dos Santos i Anna Stewart, a program rozpocznie się od pogłębionej analizy zachodzącej w Europie rewolucji w transporcie, innowacji w sektorze motoryzacyjnym oraz rosnącego wykorzystania dronów w biznesie. Szczegóły dotyczące „CNN Marketplace Middle East” zostaną zaprezentowane w nadchodzących miesiącach.

„Pandemia nie do poznania zmieniła obowiązujące od dawna na świecie reguły biznesu i przyjęte normy. Ekspansja franczyzy „Marketplace” na wiele regionów i kolejne platformy to odpowiedź na oczekiwania naszych odbiorców. Gdy świat globalnego biznesu wkracza w nową erę, widzowie chcą dowiedzieć się czegoś więcej zarówno o firmach i innowacyjnych liderach, jak i o wprowadzonych już prekursorskich rozwiązaniach. Dzięki globalnemu zasięgowi naszej stacji, unikalnemu dostępowi do poszczególnych informacji i specjalistycznej wiedzy biznesowej jesteśmy przygotowani, aby opowiedzieć o tym światu” – mówi Ellana Lee, Senior Vice President, CNN International, Managing Editor for Asia Pacific & Global Head of Features Content.

Program „Marketplace Asia” zostanie wyemitowany na kanale CNN International w następujących terminach:

w sobotę, 22 maja o godz. 12.00 CET,

w niedzielę, 23 maja o godz. 19:15 CET

oraz w środę, 2 czerwca o godz. 15:45 i 21:45 CET.

https://edition.cnn.com/specials/business/marketplace-asia

Program „Marketplace Europe” zostanie wyemitowany w CNN International w następujących terminach:

w sobotę, 22 maja o godz. 12.15 CET,

w niedzielę, 23 maja o godz. 19.00 CET,

w środę, 26 maja o godz. 15.45 i 21.45 CET.

https://edition.cnn.com/specials/business/marketplace-europe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *