CNNIC: Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią “Travel Tomorrow” (wideo)
CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.
Kampania Travel Tommorow obejmuje 60-sekundowy film przedstawiający osiem różnych krajów rozrzuconych po całym globie, który zabiera widzów w podróż dookoła świata, przypominając im o wspaniałych miejscach znajdujących się poza ich najbliższym otoczeniem. Travel Tomorrow to kampania, która została stworzona po to, aby pobudzić wyobraźnię i zachęcić do planowania przyszłych podróży – spotkań z rodziną oraz przyjaciółmi, wypraw pełnych przygód i nowej kultury czy wyjazdów służbowych.
Twórcy zważając na fakt, że turyści z całego świata zostali uziemieni przez COVID-19 i tęsknią za możliwością eksploracji oraz nawiązywaniem nowych znajomości, w tym 60-sekundowym materiale próbują podkreślić, jak ważne jest trzymanie się nadziei na podróżowanie w innym, już dozwolonym czasie, zgodnie z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Film został wyprodukowany przez Create – wewnętrzne studio kreatywne CNN International Commercial (CNNIC) i jest dostępny na CNN International. Co więcej, kampania jest kontynuacją komunikatów UNWTO z czasów pandemii.
– Podróże i turystyka to zdecydowanie jeden z najbardziej dotkniętych sektorów w wyniku pandemii koronawirusa. Nasze zaangażowanie we wspieranie tej branży opiera się m.in. na wieloletniej współpracy z UNWTO oraz jej członkami z całego świata. Uważam, że niezwykle ważne jest podzielenie się tym odpowiedzialnym, ale aspirującym przesłaniem z globalną publicznością CNN. Choć wielu z nas jest dzisiaj zmuszonych do pozostania w domach, nie powinniśmy przestać marzyć o „podróży jutra” – Rani Raad, President, CNN Worldwide Commercial.
– W tych wyjątkowo trudnych czasach każdy z nas ma do odegrania ważną rolę – powinniśmy pozostać w domu, wspierając tym samym wysiłki podejmowane przez globalną społeczność opieki zdrowotnej w walce z pandemią, abyśmy mogli odbyć „podróż jutra” – #TravelTomorrow. Jednak nie równa się to zaprzestaniu marzeń o miejscach, które pewnego dnia odwiedzimy. Dlatego jestem podekscytowany tą nową inicjatywą CNN, cenionego partnera UNWTO, mającą na celu utrzymanie świata w kontakcie z ludźmi i miejscami oraz wsparcie turystyki. Sektora, który będzie miał do odegrania kluczową rolę w ożywieniu gospodarki poszczególnych krajów – Zurab Pololikashvili, Secretary General w UNWTO.
Inspiring people to dream of destinations to visit & #TravelTomorrow, once it is deemed safe, is the message in a new @CNNCreate campaign for @UNWTO . The film encourages imagination of future trips including adventure, business, culture, family & friends https://t.co/jJk3mV8q3T pic.twitter.com/2wBajlguSW
— CNN International PR (@CNNPRUK) May 26, 2020