„Codzienny Poradnik Antykryzysowy – Praca, Zdrowie, Pieniądze” – nowa odsłona specjalnego informatora „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl
Jak zmieni się rynek pracy? Jak ratować swój biznes? Komu należą się pieniądze z tarczy antykryzysowej i jak po nie sięgnąć? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań związanych z nadchodzącym kryzysem gospodarczym, można znaleźć w „Codziennym Poradniku Antykryzysowym” – „Praca, Zdrowie, Pieniądze” od 11 maja br., na łamach „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl.
Epidemia koronawirusa i związana z nią izolacja oraz zakaz poruszania się w ostatnich dwóch miesiącach zaburzyła życie całemu społeczeństwu. Zamknięcie centrów handlowych, restauracji czy odwołanie wydarzeń kulturalnych spowodowały, że część branż, w tym rozrywkowa, gastronomiczna, turystyczna czy usługowa przeżywa poważną recesję. Z tego powodu wiele osób straciło pracę bądź otrzymuje niższe wynagrodzenie, a jeszcze inni musieli zamknąć lub zawiesić prowadzoną działalność gospodarczą. Dla tych, którzy już teraz zaczęli odczuwać skutki kryzysu, skierowany jest cykl „Codzienny Poradnik Antykryzysowy”, który ukazuje się na łamach „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl.
„Codzienny Poradnik Antykryzysowy – Praca, Zdrowie, Pieniądze” to nowa odsłona cyklu, w ramach którego od 11 maja br. zespół „Gazety Wyborczej” na łamach papierowego i cyfrowego wydania dziennika, publikuje rzetelne informacje dotyczące pomocy, dopłat, preferencyjnych pożyczek dla osób, które straciły pracę i jak w obecnej sytuacji korzystać z możliwości przekwalifikowania się oraz z pomocy, którą oferuje państwo. Dziennikarze gazety na bieżąco piszą również o kolejnych o etapach odmrażania gospodarki, służby zdrowia i edukacji.
„Codzienny Poradnik Antykryzysowy” ukazuje się w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej” oraz serwisie specjalnym na Wyborcza.pl, gdzie na bieżąco publikowane są wiadomości o przebiegu epidemii zarówno w Polsce, jak i na świecie. Dodatkowo, każdego dnia redakcja wysyła swoim czytelnikom bezpłatny newsletter o koronawirusie, do którego może zapisać się każdy poprzez stronę: https://wyborcza.pl/0,166389,25016435.html.
Akcje wspiera kampania promocyjna w internecie, radiu, telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej” i na Wyborcza.pl. Działania promocyjne przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.