MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Cykl #imaginationday: rusza trzecia edycja wspólnego projektu TVN Media oraz SAR

Już po raz trzeci Biuro Reklamy TVN Media oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, uruchamia wspólny projekt – cykl #imaginationday. Jego celem jest propagowanie wiedzy i inspiracji prezentowanych podczas konferencji Imagination Day, jednego z największych wydarzeń branży kreatywnej w Polsce. Na platformie tv.tvnmedia.pl w sekcji Inspiracje publikowane będą regularnie kolejne z dziewięciu relacji z konferencji.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

       

       

      3 grudnia odbyła się w Warszawie dziewiąta edycja konferencji Imagination Day. Wśród prelegentów po raz kolejny znalazły się utytułowane nazwiska, charyzmatyczni artyści, laureaci prestiżowych nagród oraz dyrektorzy najlepszych światowych firm i agencji kreatywnych. Prezentowane przez nich historie, studia przypadków, nieszablonowe spojrzenie na świat marketingu stanowią źródło wiedzy, a zarazem nieocenione wsparcie i motywację w codziennej pracy branży.

      Publikacje cyklu #imaginationday przybliżają konkretne case’y oraz sylwetki wyjątkowych ekspertów. Ideą projektu jest szerzenie inspiracji oraz zachęcanie do dyskusji i poszukiwania nowych dróg w komunikacji marketingowej.

      W ramach #imaginationday 2019 zaprezentowane zostaną relacje z wystąpień następujących osób ze świata mediów i marketingu:  
      • Chris Chapman – Head of Art, Droga 5
      • Tom Goodwin – Head of Innovation, Zenith
      • Lauren Haberfield – Senior Art Director, BETC
      • Alban Dechelotte – Head of Esports Sponsorships & Business Development, Riot Games
      • Jeff Nelson –  Chief Technology Officer, Blavity, Cinchapi
      • Amaya Coronado – CEO, LOLA MullenLowe Spain
      • Vasjen Katro – Artist, UI-UX Designer
      • Pia Af Hällström – Creative Director & Partner, Wörks
      • Pat Stephenson – Founder & Partner, Boys and Girls

      Pierwsza publikacja tegorocznej edycji jest już dostępna na stronie https://tv.tvnmedia.pl/imaginationday-19-koncepcje-w-reklamie/
      Projekt #imaginationday można na bieżąco śledzić na profilach Facebook @tvnmedia.pl oraz @Imaginationday. Tam pojawią się informacje o kolejnych publikacjach na platformie tv.tvnmedia.pl.

      Publikacje wcześniejszych edycji cyklu #imllaginationday są dostępne na platformie tv.tvnmedia.pl.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *