TVN Warner Bros. Discovery Polska

Cykl #opiniejuroraeffie – Druga edycja wspólnego projektu TVN Media i Stowarzyszenia SAR

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media – partner konkursu i gali Effie Awards 2018 przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z wydarzeniem. Już od poniedziałku, 27 sierpnia przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in., pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych.

 

 

 

 

W cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media opublikują wyniki badania, które zostało przeprowadzone wśród jurorów konkursu Effie Awards 2018. Publikacje zostaną opatrzone komentarzami przewodniczących grup jurorskich.

To już druga odsłona projektu, którego celem jest przedstawienie opinii ekspertów na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Emisje cyklu #opiniejuroraeffie wpisują się w kalendarz konkursu Effie Awards 2018. Podobnie jak w roku ubiegłym, tuż po ogłoszeniu laureatów podczas oficjalnej gali, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje studia przypadków kampanii nagrodzonych złotem.

Publikacje cyklu #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji www.tv.tvnmedia.pl oraz stronie www.effie.pl.

Dotychczasowe publikacje cyklu można znaleźć pod linkiem: https://tv.tvnmedia.pl/szukaj/?q=%23opiniejuroraeffie.

Informacje o nowych materiałach można śledzić na bieżąco na profilach społecznościowych Effie oraz Biura Reklamy TVN Media (Facebook, Instagram, LinkedIn).

Skład jury Effie Awards jest dostępny na stronie konkursu www.effie.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *