MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Cykl #opiniejuroraeffie – III edycja wspólnego projektu TVN Media & SAR

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media (partner konkursu i gali Effie Awards 2019) w ramach aktywności związanych z wydarzeniem, przygotowali trzecią edycję cyklu #opiniejuroraeffie. Tegoroczny cykl przybiera wyjątkową formę, nawiązującą do 20-lecia konkursu Effie Awards w Polsce. Tematyka publikacji dotyczy istotnych zmian, które zaszły w komunikacji marketingowej na przestrzeni ostatnich 20 lat oraz ich wpływu na obecny kształt rynku reklamowego w Polsce.

 

 

 

„Żyjemy w erze, w której marketerzy muszą podążać za zmieniającymi się gustami i potrzebami konsumentów. Dzięki mediom społecznościowym i nowym technologiom mamy niespotykany do tej pory dostęp do informacji. Komunikacja ma miejsce przez całą dobę w czasie rzeczywistym, a nasi wirtualni znajomi mają ogromny wpływ na nasze wybory.”powiedziała Kasia Kieli, President & Managing Director, Discovery EMEA, szef jurorów konkursu Effie Awards 2019. „Elastyczność, innowacja i umiejętność szybkiej adaptacji to dziś podstawy sukcesu”.

Tegoroczny cykl #opiniejuroraeffie otwiera publikacja top 5 wniosków z analizy przeprowadzonej przez Kantar na podstawie kampanii nagrodzonych w ostatniej edycji konkursu (Effie Awards 2018). Link do pierwszej publikacji: https://tv.tvnmedia.pl/top-5-wnioskow-z-analizy-kampanii-nagrodzonych-w-effie-awards-2018-cykl-opiniejuroraeffie/

Przez kolejne tygodnie, aż do samej gali, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2019. W ramach badania przedstawiciele świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień z perspektywy ostatnich 20 lat komunikacji marketingowej w Polsce m.in.: największych wyzwań marketera, rewolucji w przekazie reklamowym, czy też najważniejszych z ich perspektywy elementów w procesie analizy konsumenta. Zaprezentowane wyniki ankiety zostaną opatrzone komentarzami przewodniczących grup jurorskich.

Cykl #opiniejuroraeffie wpisał się w świadomość branży mediowej, dostarczając opinii ekspertów na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Jak co roku po gali Effie Awards, w czasie której poznamy laureatów tegorocznej edycji, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje studia przypadków kampanii nagrodzonych złotem.

Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji https://tv.tvnmedia.pl/wiedza oraz na stronie https://awards.effie.pl.
Informacje o najnowszych materiałach można śledzić na bieżąco na profilach społecznościowych Effie oraz Biura Reklamy TVN Media (Facebook, Instagram, LinkedIn).
Skład jury Effie Awards jest dostępny na stronie konkursu https://awards.effie.pl/jury/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *