MediaTVN Warner Bros. Discovery PolskaZapowiedzi TV

“Czas na Show. Drag Me Out” – premiera w TVN (wideo)

Nadszedł moment, na który wszyscy czekali! Już dziś widzowie TVN zobaczą show, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Od tej pory wtorkowe wieczory należeć będą do jednych z najlepszych performerek sztuki drag, które wezmą pod swoje brokatowo-cekinowe skrzydła sześciu śmiałków – znanych mężczyzn – i spróbują wydobyć ze swoich podopiecznych prawdziwe królowe sceny. A następnie u boku nich stanąć do ekscytującej “lip sync battle”. Który duet okaże się najlepszy? Tego dwiemy się za sześć tygodni. Premiera “Czas na Show. Drag Me Out” już dziś o 21:35 tylko w TVN!

 

“CZAS NA SHOW. DRAG ME OUT” ODCINEK 1.

Czas na show, jakiego w Polsce jeszcze nie było Po raz pierwszy na jednej scenie spotkają się profesjonalne Drag Queens, które zabiorą do swojego świata sześciu znanych mężczyzn, a także widzów przed ekranami. Program otworzy występ Alexis St. Pete – performerki Drag, która na co dzień mieszka w Londynie. W premierowym odcinku prowadząca program Mery Spolsky poznaje trzech z szóstki uczestników – aktora Michała Mikołajczaka, mistrza w kulturystyce Marcina Łopuckiego oraz influencera Kamila Szymczaka. Wkrótce dołączają do nich trzy Drag Queens – Shady Lady, Twoja Stara i Gąsiu. One jeszcze nie wiedzą, który z trzech panów trafi pod ich cekinowe skrzydła. Zegar tyka. Drag Mentorki mają bowiem tylko kilkanaście godzin, żeby wydobyć ze swoich znanych podopiecznych królową sceny, a następnie stanąć obok nich w „lip sync battle”. Który duet okaże się najlepszy? O tym zadecyduje niezawodne jury – Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak.

Premierowy odcinek “Czas na Show. Drag Me Out” już od wtorku 5 marca o 21:35 tylko w TVN i Playerze.

 

 

“Czas na Show. Drag Me Out.” to kolejny format wpisujący się w wartości TVN Warner Bros. Discovery, promujący różnorodność i inkluzywność. Firma od lat uwrażliwia widzów na poszanowanie potrzeb każdego człowieka, tolerancję, uważność i edukuje. Na przestrzeni ostatnich lat tematyka DEI (Diversity, Equality & Inclusion) obecna była w wielu projektach – od programów rozrywkowych (np. “Prince Charming”) po tytuły fabularne (“Kontrola”, “Pajęczyna” czy “Listy do M.”). Z dumą będziemy kontynuować tą misję, wspierając społeczności LGBTQ+.Program „Czas na Show. Drag Me Out” zadebiutuje w wiosennej ramówce TVN w paśmie wieczornego prime-time’u.

Partnerem programu są NYX Professional Makeup oraz YES.

NYX Professional Makeup to nowoczesna marka kosmetyczna, która nie tylko podąża za najnowszymi trendami w makijażu, ale także aktywnie wspiera różnorodność i wyrażanie siebie, czym zjednuje sobie lojalnych fanów z całego świata. Marka stanowi inspirację dla społeczności internetowych entuzjastów, artystów i pasjonatów makijażu. NYX Professional Makeup angażuje się we wspieranie różnorodności poprzez promowanie wartości równości i akceptacji. Dzięki temu jest głosem dla tych, którzy pragną wyrażać siebie bez żadnych ograniczeń.

Marka YES od lat jest zaangażowana w promowanie wartości otwartości i akceptacji różnorodności. Poprzez wspieranie sztuki drag, YES chce pokazać, że docenia i celebruje różne formy wyrazu osobistego. YES to firma progresywna i nowoczesna, która stoi na straży równości i inkluzywności. YES chce również nawiązać dialog z szerszym gronem odbiorców, docierając do osób ceniących kreatywność i odwagę w byciu sobą. Tym samym, YES wyraża solidarność z mniejszościami i aktywnie wspiera walkę z dyskryminacją, co wpisuje się w jej długoterminową strategię.

foto. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *