Czerwcowe „Logo” z audiobookiem „Goniąc czarne jednorożce”
Wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika „Logo”, które ukaże się na rynku jutro – w piątek, 31 maja br., czytelnicy otrzymają w prezencie audiobook Marka Zmysłowskiego „Goniąc czarne jednorożce”. W czerwcu rozpocznie się również akcja specjalna magazynu, w ramach której na antenie Rock Radia co sobota pojawi się program „WyLOGuj się na weekend z Rock Radiem”.
„Goniąc czarne jednorożce” to autobiografia Marka Zmysłowskiego – polskiego Wilka z Wall Street, milionera, twórcy afrykańskiego Amazona, który stał się jedną z najbardziej znanych postaci afrykańskiej branży IT. Pewnego dnia okazało się jednak, że jest też poszukiwanym przez Interpol międzynarodowym zbiegiem. O tym, jak do tego doszło, Zmysłowski opowiada w swojej książce. Biografię w postaci audiobooka będą mogli teraz otrzymać czytelnicy najnowszego numeru „Logo” – do części nakładu pisma dołączona zostanie jako prezent.
W czerwcu br. na antenie Rock Radia pojawi się również audycja „WyLOGuj się na weekend z Rock Radiem”. W każdą sobotę od 10:00 do 15:00 prowadzący program Jan Bajorek zachęci słuchaczy do niekonwencjonalnego spędzania wolnego czasu i poruszy różnorodne zagadnienia z aktualnego numeru „Logo”. Tematy, które pojawią się antenie, oznaczane będą w magazynie logotypem Rock Radia.
W najnowszym wydaniu miesięcznika czytelnicy przeczytają m.in. wywiad z aktorem Miśkiem Koterskim, synem reżysera Marka Koterskiego, który opowiada Łukaszowi Figielskiemu o swoich relacjach z ojcem oraz półtorarocznym synem. Rozmowa artysty nawiązuje do tematu czerwcowego numeru „Logo”, jakim jest „Supertata”. Z okazji nadchodzącego Dnia Ojca, redakcja miesięcznika wraz z ekspertami podpowiada m.in. jak wychować mistrza, jaka dieta jest najlepsza dla dzieci, a także przedstawia najlepsze foteliki samochodowe oraz nietypowe pomysły na prezenty dla najmłodszych.
Najnowsze „Logo” dostępne będzie w sprzedaży od piątku, 31 maja br. w cenie 9,99 zł. Czerwcowy numer miesięcznika wspiera promocja w prasie („Kuchnia”, „Co Jest Grane 24”), w radiu (radiostacje Agory), w internecie (Gazeta.pl, YouTube), w telewizji (Motowizja TV), a także w kinach sieci Helios oraz w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.