Czerwcowe wydanie „Logo” z tablicą do typowania wyników mundialu
Tematem najnowszego numeru miesięcznika „Logo” jest zbliżający się wielkimi krokami mundial. Redakcja dostarcza czytelnikom najważniejsze informacje i ciekawostki na temat Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018. Dodatkowo wyjątkowo zaangażowanym kibicom proponuje niezbędny na mundial gadżet – tablicę do typowania wyników. Na okładce czerwcowego wydania, które ukazało się na rynku we wtorek, 29 maja br., znalazł się Kamil Glik, jeden z czołowych piłkarzy polskiej reprezentacji.
W czerwcowym numerze „Logo” Sebastian Staszewski ze Sport.pl rozmawia z Kamilem Glikiem o jego klubowej karierze, sile, jaką daje mu rodzina i przygotowaniach do Mistrzostw Świata. W „mundialowym” wydaniu redakcja podsuwa czytelnikom masę ciekawostek, którymi będą mogli podzielić się podczas oglądania meczu, prezentuje gadżety niezbędne w domowej strefie kibica i przedstawia rywali biało-czerwonych w fazie grupowej turnieju. Dodatkowo w numerze znalazł się wywiad z Mateuszem Borkiem, komentatorem sportowym, felietony m.in. Mikołaja Lizuta, Mr Vintage i Radka Kotarskiego, a także popularny cykl „Mój pierwszy raz”, w którym Franek Przeradzki zabiera czytelników do kopalni i na kolację w ciemności.
W czerwcowym wydaniu „Logo” znalazła się też druga odsłona plebiscytu na najlepiej ubranego Polaka 2018 roku połączonego z poradnikiem dress code’u dla mężczyzn. W tym numerze redakcja prezentuje styl outdoorowy i nominowanych w tej kategorii – m.in. muzyka Stanisława Karpiela-Bułeckę, aktora Piotra Stramowskiego i blogera znanego jako Ekskluzywny Menel. W kolejnych wydaniach pokazywane będą następne kategorie: styl casual, styl smart casual, styl biznesowy i formalny.
Wybór zwycięzcy plebiscytu będzie zależeć do kapituły, w skład której wejdą przedstawiciele redakcji magazynu oraz przedstawiciel partnera – firmy Tissot Polska. Swoje głosy mogą również oddawać czytelnicy, dla których przygotowano atrakcyjne nagrody.
Więcej o plebiscycie: najlepiejubranipolacy.pl
Najnowsze wydanie miesięcznika „Logo” jest dostępne w sprzedaży od dziś – wtorku, 29 maja br. w cenie 9,99 zł.
Czerwcowy numer „Logo” jest promowany w prasie (czasopisma Agory), w internecie (serwisy Gazeta.pl, Sport.pl, social media) oraz w radiu (radiostacje Agory) i w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował dział marketingu pionu Czasopisma Agory.