Czytaj i kupuj z „Avanti” dzięki nowatorskiej aplikacji
Zespół miesięcznika „Avanti” przygotował świąteczną niespodziankę dla swoich czytelniczek, które dzięki innowacyjnej aplikacji będą mogły dokonać zakupów interesujących ich produktów bezpośrednio ze stron pisma. Nowa aplikacja „Avanti”, pozwalająca na skanowanie miesięcznika oraz szybkie i wygodne zakupy internetowe, będzie mieć swoją premierę w Google Play i App Store jednocześnie z grudniowym wydaniem magazynu – w piątek, 24 listopada br.
– Od ponad dekady „Avanti” wyznacza trendy na polskim rynku modowym i kosmetycznym, jednocześnie rozwijając ofertę dla czytelniczek i pomagając im w robieniu zakupów. Dzięki nowej aplikacji miesięcznik „Avanti” jako pierwszy tytuł w Polsce zaproponuje kolejne rozwiązanie w tym zakresie, łączące świat pisma i internetowych zakupów. Czytelniczki będą mieć dostęp do galerii produktów online z poziomu pisma oraz zapewnione łatwe i szybkie przejście do stron producentów – to świetny pomysł na wygodne zakupy, zwłaszcza w okresie przedświątecznym – mówi Piotr Hendel, wydawca „Avanti”.
Dzięki nowej aplikacji „Avanti” czytelniczki będą mogły skanować strony magazynu, identyfikować produkty, którymi są zainteresowane bezpośrednio w sklepie internetowym, a potem dokonywać zakupów. Aplikacja zapewnia również możliwość znalezienia najbliższego sklepu stacjonarnego z przedmiotami oznaczonymi przez użytkowniczkę jako interesujące oraz sprawdzenia w nim dostępności produktu w określonym rozmiarze, kolorze czy fasonie. Dostęp do tych funkcjonalności jest bezpłatny, nie ma też potrzeby rejestrowania się. Jeśli czytelniczki zdecydują się na rejestrację w aplikacji, otrzymają dostęp do dodatkowych opcji, m.in. do ekskluzywnych ofert i zniżek, możliwości tworzenia własnych list zakupowych i dzielenia się nimi online oraz do rekomendacji stylistek miesięcznika.
– Uruchomienie aplikacji to istotny krok w umacnianiu marki „Avanti” i samego miesięcznika na pozycji lidera wśród pism shoppingowych, a także szansa na całkiem nową formę współpracy z klientami reklamowymi, którzy będą mogli skorzystać z oferty wyjątkowych działań w interaktywnym kanale mobilnym – dodaje Piotr Hendel.
Aplikacja będzie dostępna w sklepach Google Play oraz App Store od 24 listopada br. – wraz z ukazaniem się grudniowego wydania miesięcznika. Czytelniczki znajdą w nim ponad 670 modnych rzeczy, w tym otulające dzianiny, najmodniejsze ubrania z satyny i z haftami, pomysły redakcji na prezenty dla niej i dla niego, a także test pomadek w płynie oraz listę hitów kosmetycznych 2017 roku. Wszystkie strony magazynu można zeskanować i dokonywać zakupów w aplikacji „Avanti”. Grudniowy numer pisma wspiera promocja w radiostacjach Agory, czasopisma Agory oraz w kinach sieci Helios. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.
Aplikację „Avanti” stworzyła firma IINE card Japan Inc. Narzędzie jest głównym elementem innowacyjnego rozwiązania wykorzystującego moduł skanowania, dzięki któremu każdy materiał drukowany staje się interaktywną platformą i umożliwia bezpośredni zakup poprzez urządzenia mobilne. Rozwiązanie „white label”, na którym została oparta aplikacja, pozwala wydawcom i markom posługującym się materiałami drukowanymi stworzyć spersonalizowaną aplikację pod swoja marką. W listopadzie 2015 r. projekt zdobył I miejsce w konkursie dla start-upów na KEIO University w Tokio.