BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Discovery Historia – Kalejdoskop

Przybliżamy historie, poznajemy fakty, spotykamy legendy historii, zadajemy pytania, jesteśmy w centrum wydarzeń. Zapraszamy na dokumenty od antyku do współczesności.

W porównaniu do 2016, od stycznia do kwietnia 2017 udział w oglądalności Discovery Historia w grupie komercyjnej wzrósł o +23%, co ciekawa za wzrost ten odpowiadają głównie młodzi widzowie M 13-34, miasta 100k+ (+34% YoY).

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Kanał zachował znakomite indeksy Affinity w męskich grupach takich jak AFF 163 (M 20-49 z miast z wykształceniem średnim i wyższym, vs A16-49), czy AFF 183 (M 20-54, vs A16-49)
      Najlepiej oglądanym programem w lutym i marcu 2014 był program „Militarny ranking”, który 5 lutego w grupie A16-49 uzyskał rating 0.20.

      W pierwszych czterech miesiącach 2017 kanał Discovery Historia miesięcznie docierał do prawie 4.8 mln osób (A4+).

      Źródło: Nielsen Audience Measurement; TG: A16-49; 02:00-25:59; 01/01-30/04/2017. Zasięg miesięczny dla grupie A4+ styczeń – kwiecień 2017.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *