Discovery Sports przedłużyło prawa do Australian Open na kolejne dziesięć lat!
Discovery Sports i Tennis Australia zawarły nową, wieloletnią umowę, przedłużając wyłączne prawa nadawcy do Australian Open aż do 2031 roku. Porozumienie obejmuje pełne prawa telewizyjne i digitalowe na wszystkich europejskich rynkach Discovery, w tym w Polsce.
- Discovery Sports przedłużyło ekskluzywne prawa do Australian Open do 2031 roku
Na mocy dziesięcioletniej umowy Discovery będzie transmitować pierwszy turniej Wielkiego Szlema w roku na kanałach otwartych, płatnych oraz na swoich platformach cyfrowych takich jak discovery+, czy – w Polsce – Player. Współpraca z Tennis Australia wykroczy poza sport i obejmie również produkcje lifestyle’owe i rozrywkowe, które przybliżą milionom widzów w całej Europie jeden z najważniejszych turniejów tenisowych roku.
Eurosport pozyskał także wyłączne prawa do turniejów poprzedzających Australian Open, w tym turnieju ATP w Adelajdzie, który jest jednym z ostatnich sprawdzianów przed występami w Melbourne.
– Jesteśmy zachwyceni pogłębieniem naszego partnerstwa z Tennis Australia wokół jednego z najważniejszych wydarzeń w świecie tenisa. Mamy ogromne doświadczenie w pokazywaniu tenisa na najwyższym poziomie wielomilionowej widowni, która może wybrać sobie platformę, na której śledzi wszystko, co najistotniejsze w Wielkim Szlemie. Dzięki długoletniej umowie na prawa do Australian Open możemy wynieść relacje na jeszcze wyższy poziom, wykorzystując zasięg i potencjał marki, kanałów i platform Discovery, w tym Eurosportu i serwisu discovery+. Będziemy pracować z Tennis Australia nad dotarciem do nowych widzów i opowiadaniem im pasjonujących historii. Wszystko po to, aby turniej się rozwijał – powiedział Andrew Georgiou, President of Sports, Discovery.
– Przez ponad 25 lat Eurosport pokazywał Australian Open w Europie i jesteśmy bardzo szczęśliwi z przedłużenia partnerstwa mającego tak pięknego historię. Nie możemy się doczekać innowacyjnych relacji w kanałach otwartych i płatnych oraz platformach cyfrowych Eurosportu i Discovery, a także poznawania kolejnych historii z życia graczy – zarówno tego na korcie, jak i poza nim – przez cały rok – powiedział Craig Tiley, CEO, Tennis Australia, Tournament Director, Australian Open.