DIZI zwiększył zasięg do 1,1 mln abonentów
Kanał DIZI z tureckimi serialami – najnowsza stacja w portfolio Grupy Kino Polska TV – dołączył do oferty kolejnych operatorów, zwiększając swój zasięg do 1,1 mln abonentów. Jeszcze w te wakacje DIZI zadebiutuje też w ramach usługi OTT, dzięki której dostęp do kanału zyskają wszyscy użytkownicy internetu w Polsce.
Z początkiem lipca br. DIZI dołączył do ofert sieci kablowych Tel-Kab Pruszków i Elsat Sileman, od czerwca mogą go oglądać również abonenci Telewizji Kablowej Hajnówka. Ponadto w najbliższych tygodniach DIZI zadebiutuje w Internecie w ramach nowej na rynku usługi telewizyjnej CDA TV, która poprzez technologię OTT umożliwi dostęp do kanału wszystkim użytkownikom internetu w Polsce. Usługa będzie dostępna w modelu subskrypcyjnym, pozostałe szczegóły oferty – m.in. cena za dostęp do DIZI – zostaną ujawnione w momencie jej uruchomienia, czyli jeszcze w te wakacje.
– Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji kanału DIZI w Polsce i obserwujemy spore zainteresowanie tym produktem. Podpisujemy kolejne umowy o współpracy zarówno z tradycyjnymi operatorami kablowymi, jak i nowymi graczami, takimi jak na przykład spółka CDA. DIZI to kanał tematyczny z bardzo popularnymi wśród polskich widzów serialami tureckimi, dlatego jestem przekonany, że jesteśmy skazani na sukces – mówi Jacek Koskowski, General Director Sales & Distribution Poland w Kino Polska TV SA.
Obecnie DIZI dociera do ok. 1,1 mln abonentów w Polsce. Kanał jest dostępny w m.in. w ofercie Vectry (Pakiet Złoty) i Multimedia Polska (Pakiet MaxBox).
DIZI to propozycja skierowana do coraz szerszego grona miłośników tureckich seriali w Polsce. Kanał emituje zarówno produkcje obyczajowe, romantyczne, jak i kryminały i jest nadawany 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w jakości HD. Najnowszymi propozycjami w ramówce DIZI są seriale Pięciu braci (oryg. Beş Kardeş, ang. Five Brothers) i 8. dzień (oryg. 8 Gün, ang. 8th Day).