Do 50% zniżki na wymianę uszkodzonego ekranu lub płyty głównej w serwisie Huawei
Do 31 stycznia, w punktach serwisowych Huawei, uszkodzony ekran lub płytę główną smartfona lub tabletu można wymienić nawet do 50% taniej. Można też skorzystać z bezpłatnej usługi door-to-door i wysłać sprzęt do naprawy bez wychodzenia z domu. W ramach akcji „Razem lepiej”, klienci serwisu Huawei mogą również zmienić wygląd tylnej obudowy swojego smartfona w promocyjnej cenie.
Rabat do 50% na naprawę ekranu lub płyty głównej
Listę urządzeń, które objęte są zniżką na naprawy pogwarancyjne, można znaleźć na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/support/better-together/. Wysokość zniżki jest zależna od modelu urządzenia.
Bezpłatna usługa door-to-door pozwala zamówić kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do serwisu, obejmuje też zwrot naprawionego urządzenia do właściciela tą samą drogą. Każde urządzenie zostaje po naprawie wyczyszczone i zdezynfekowane przed wydaniem lub odesłaniem go do właściciela.
Zamówienie na wysyłkę door-to-door Huawei można złożyć:
– na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/
– z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki
– kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/
Nowy wygląd smartfona
Klienci serwisu Huawei, którzy chcieliby odmienić wygląd swojego smartfona, mogą skorzystać z promocyjnej ceny 39 zł na wymianę tylnej obudowy telefonu wraz z montażem. Oferta dotyczy wybranych modeli, szczegóły dostępne są na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/support/better-together/