Do zespołu TVN i Discovery Polska dołączył Marcin Barcz
W dniu 18 lutego br. do zespołu TVN i Discovery Polska dołączył Marcin Barcz. Jako Członek Zarządu będzie odpowiadał za Pion Komunikacji Korporacyjnej. Jest to nowe stanowisko w strukturach TVN i Discovery Polska.
Marcin Barcz będzie odpowiedzialny za koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs TVN i Discovery Polska. Do jego obowiązków należeć będzie również prowadzenie projektów z obszaru CSR.
Marcin Barcz
Członek Zarządu TVN i Discovery Polska
Fot. TVN / Cezary Piwowarski
Dynamiczny rozwój naszej firmy oraz rosnąca rola Polski w strukturach Discovery sprawiają, że pojawia się coraz więcej wyzwań, również tych o zasięgu międzynarodowym. Powołanie Pionu Komunikacji Korporacyjnej w strukturach TVN i Discovery Polska jest elementem naszej strategii, pozwoli nam na sprawne zarządzanie procesami komunikacji, także w perspektywie globalnej – mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Discovery w regionie EMEA.
Piotr Korycki, Prezes Zarządu TVN i Discovery Polska – Bardzo się cieszę, że Marcin dołącza do naszego zespołu i poprowadzi Pion Komunikacji Korporacyjnej. Od momentu połączenia TVN i Discovery przyglądamy się naszym strukturom zarówno na rynku polskim, jak i w regionie. Zgodnie z naszą strategią wprowadzamy rozwiązania, które tworzą najwięcej synergii. Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Marcina w obszarze komunikacji będzie cennym wsparciem dla naszej organizacji.
Marcin Barcz posiada 25-letnie doświadczenie w marketingu, reklamie i public relations. Był m.in. członkiem zarządu firmy Coca-Cola odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną, wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych Leo Burnett. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki na Politechnice Warszawskiej. Ukończył szkolenie dla wyższej kadry menedżerskiej w Institute for Management Development (IMD) w Szwajcarii.