„Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” Nowa kampania reklamowa STS
STS – największy bukmacher w Polsce – ruszył z nową kampanią reklamową. Jej motywem przewodnim jest sprawczość graczy, wyrażona hasłem „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”. Kreacje będą widoczne w telewizji, platformach rozrywkowych oraz w digitalu.
Teaserowa cześć kampanii ruszyła 13 września br. Pełna odsłona emitowana jest od 17 września w telewizyjnych kanałach sportowych, przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich oraz w internecie m.in. na największych polskich portalach sportowych i ogólnoinformacyjnych oraz na Facebooku.
W STS od zawsze w centrum uwagi stawiamy ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. Stąd w najnowszej kampanii reklamowej kładziemy nacisk na kompetencje i sprawczość graczy. To właśnie za sprawą swojej wiedzy mogą cieszyć się z wygranych. STS natomiast, dzięki bonusom i promocjom oraz nowoczesnej aplikacji, zapewnia graczom możliwość sprawdzenia się. Co więcej przybliża im – cieszącą się coraz większą popularnością – formę rozrywki, jaką są zakłady sportowe – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
STS jest pierwszym bukmacherem w Polsce, który rozpoczął emitowanie spotów w telewizji. Do tej pory zrealizował już szereg kampanii, w których informował m.in. o sponsorowaniu Reprezentacji Polski w piłce nożnej, polskich klubów sportowych czy wspierał rozwój kanału online. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blueway Com. Za kreację odpowiada agencja Przestrzeń.