Domo+ z koncesją na kolejne lata
KRRiT udzielenie koncesji Spółce ITI Neovision Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na rozpowszechnianie w sposób rozsiewczy satelitarny programu telewizyjnego pod nazwą „Domo+” o charakterze wyspecjalizowanym dokumentalno-rozrywkowym.
Domo+ HD – Jedyny polski kanał o projektowaniu przestrzeni, w której żyjesz. Zapewnia praktyczne wskazówki i dostarcza inspiracji do zmiany wnętrz i ogrodów.
Stacja stawia na polskie produkcje, pokazujące, jak w prosty i przemyślany sposób zmienić swoje otoczenie, na co zwracać uwagę przy zakupie domu, jakie triki wykorzystać przy sprzedaży nieruchomości. Pozwala też zajrzeć tam, gdzie niewielu ma dostęp – do domów gwiazd i luksusowych posiadłości. Autorskie formaty Domo+ odnoszą się do realiów bliskich każdemu z nas i prezentują metamorfozy, uwzględniające polską perspektywę. Przewodnikami po tym świecie są powszechnie znani i cenieni eksperci, w tym m.in. Tomasz Pągowski, Omenaa Mensah i Maria Semczyszyn.
Kanał wspiera polskich projektantów i rodzimy design. Programy w Domo+ nie są przerywane reklamami, a większość z nich jest dostępna wyłącznie na antenie stacji. Kompleksowym uzupełnieniem anteny jest bogaty serwis internetowy. Witryna www.domoplus.pl umożliwia m.in. przeglądanie metamorfoz wnętrz i ogrodów prezentowanych w programach.
W serwisie znajdują się także: aktualny program kanału, obszerne artykuły, konkursy i forum dla internautów. Stacja obecna jest także w serwisie Facebook. Pod adresem www.facebook.com/DOMOplus można znaleźć informacje o bieżących premierach i wydarzeniach antenowych, ciekawostki ze świata designu a także szereg konkursów.