BadaniaMediaPolsat BOX

Druga edycja “Farmy” hitem oglądalności!

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z dn. 23.02 – ponad 1,5 mln widzów! Popularność show wzrosła także w dedykowanej aplikacji mobilnej oraz w mediach społecznościowych.

 

W piątek, 24.02 poznaliśmy zwycięzcę drugiej edycji reality show Farma. Po ośmiu tygodniach farmerskiej przygody na mazowieckiej wsi, nastąpił dla jednego z farmerów dzień chwały. To widzowie zdecydowali, kto zasłużył na wygraną w wysokości 100 tysięcy złotych i tytuł Farmera sezonu. Emocjonujący finałowy odcinek programu przyciągnął uwagę ponad 12 proc. grupy komercyjnej.

Nieodłącznym elementem reality show Farma są cieszące się ogromnym zaangażowaniem użytkowników social media programu. Druga edycja przyciągnęła na Instagramowy profil formatu 33,3 tys. nowych obserwujących. Społeczność liczy już 91,6 tys. fanów.

Wielbiciele programu coraz chętniej śledzą też Facebooka – materiały z nowej edycji zainteresowały aż 29 tys. nowych fanów, a łącznie profil obserwują już ponad 102 tys. osób.

Najpopularniejsze wideo wyświetlono 647 tys. razy https://www.facebook.com/farmapolsat/videos/746032173893570/ a najwięcej reakcji – 16,7 tys. – i komentarzy – 4 tys. – miał post z podziękowaniem Tomka dla widzów tuż po finale https://www.facebook.com/farmapolsat/videos/672312711314873?idorvanity=1241967432519910

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *