Drugi sezon „Drunk History – Pół litra historii” ze świetnymi wynikami
Stacja Comedy Central Polska zakończyła listopad ze świetnymi wynikami, w tym premierowych odcinków drugiego sezonu „Drunk History – Pół litra historii”. Serial cieszył się dużą popularnością wśród widzów uzyskując o 82% wyższy udział w oglądalności (SHR) w grupie 16-49, w porównaniu do poprzedniego sezonu. W nowej serii udział wzięły takie gwiazdy, jak Katarzyna Warnke, Tomasz Karolak, Joanna Kołaczkowska, Ryszard Kalisz, Ewa Kasprzyk, Ten Typ Mes, Anna Dereszowska, Popek, Agnieszka Więdłocha, Leszek Lichota czy Katarzyna Bujakiewicz.
Pierwszy sezon polskiej edycji popularnego na świecie formatu „Drunk History” odbił się szerokim echem i wzbudził wiele emocji. Dlatego stacja Comedy Central Polska zdecydowała o realizacji kolejnej edycji, która uzyskała średnie wyniki na poziomie 1,20% SHR w grupie komercyjnej 16-49. Ogółem z nowymi odcinkami „Drunk History” styczność miało 770 tys. osób w grupie 4+. Największą popularnością cieszył się piąty odcinek serialu, wyemitowany 12 listopada br., który zanotował wynik 1,74% SHR w grupie 16-49, docierając do ponad 232 tys. widzów w grupie 4+. Świetne wyniki „Drunk History – Pół litra historii” wpisują się w ogólną, bardzo dobrą oglądalność kanału, która w listopadzie przełożyła się na 1,11% SHR w grupie komercyjnej 16-49.
„Drunk History – Pół litra historii” to polska edycja popularnego na świecie formatu, w którym gwiazdy filmu i telewizji, muzycy, komicy oraz osobistości ze świata show biznesu i polityki pod wpływem alkoholu opowiadają o zabawnych, mniej i bardziej znanych wydarzeniach z dziejów kraju oraz przybliżają sylwetki sławnych rodaków. Uzupełnieniem opowieści są inscenizacje kostiumowe, w których aktorzy muszą dopasować grę aktorską do opowieści snutych przez narratorów. Premiera drugiego sezonu odbyła się 5, a zakończyła 22 listopada br. i obejmowała 12 odcinków. Reżyserem drugiego sezonu „Drunk History – Pół litra historii” był Jan Macierewicz, producentem wykonawczym – ATM Grupa S. A.
Stacja stale inwestuje w lokalne produkcje. Od 3 grudnia widzowie Comedy Central mogą oglądać premierowe odcinki trzeciego sezonu popularnej animacji dla dorosłych, „Blok Ekipy”.