ducktv dołącza do oferty T-Mobile Polska
MEGA MAX MEDIA, który jest właścicielem kanału edukacyjno-rozrywkowego dla dzieci – ducktv, rozszerza jego zasięg dzięki umowie dystrybucyjnej z T-Mobile Polska, który jest jednym z wiodących operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Kanał został dodany do oferty Magenta Dom i jest dostępny w pakiecie rozszerzonym L na pozycji numer 712.
ducktv został specjalnie stworzony dla dzieci w wieku od 6 miesięcy do 4 lat, aby w oparciu o łatwo przyswajalne treści edukacyjne wspomagać ich rozwój poznawczy i emocjonalny. Jako “telewizja dla najmłodszych“, kanał oferuje unikalne i atrakcyjne animacje połączone z kojącą muzyką, dzięki czemu ducktv jest idealny do oglądania zarówno w domu, jak i w podróży.
Iza Piotrowska, dyrektor ds. sprzedaży afiliacyjnej i rozwoju biznesu w MEGA MAX MEDIA, powiedziała: “Cieszymy się, że możemy udostępnić nasze treści dedykowane najmłodszym widzom za pośrednictwem kolejnej platformy w ramach Grupy Deutsche Telekom. Rozpoczęta współpraca z T– Mobile Polska uzupełnia naszą udaną współpracę z oddziałami DT na różnych rynkach europejskich, potwierdzając naszą pozycję jako jednego z kluczowych graczy na rynku rozrywki dla dzieci. Jesteśmy przekonani, że ducktv będzie atrakcyjną pozycją programową dla rodzin z małymi dziećmi, które posiadają ofertę telewizyjną z T–Mobile Polska“.
ducktv jest pierwszym kanałem dla dzieci w Europie, oferującym w 100% wysokiej jakości treści dla najmłodszych. Oferuje wartościowe, kolorowe i wciągające bajki oraz animacje, które mają na celu rozwijanie zdolności poznawczych, wzrokowych i słuchowych małych widzów. Kanał został uruchomiony w 2007 roku i jest obecnie dostępny w ponad 150 krajach na całym świecie.
MEGA MAX MEDIA, s. r. o. to niezależna słowacka firma medialna działająca od 2005 roku, produkująca i nadająca wysokiej jakości treści przygotowywane specjalnie dla małych dzieci. W swojej ofercie posiada dwa międzynarodowe kanały telewizyjne – ducktv i ducktv plus.
źródło/foto. PasjaTV