Dzięki Lidlowi ponad 1100 dzieci wyjdzie na murawę podczas EURO 2024!
Dla Lidla sport jest ważną częścią długoterminowego zaangażowania sieci w zdrowie i świadome odżywianie. Duże wydarzenia sportowe inspirują młodych ludzi do większej aktywności fizycznej i ruchu, dlatego Lidl został oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. W ramach partnerstwa sieć zorganizowała konkurs Lidl Kids Team, w którym ponad 1,1 tys. dzieci z całej Europy może wyjść na murawę ze swoimi piłkarskimi idolami.
Jako jedno z największych wydarzeń sportowych na świecie, UEFA EURO 2024™ ma znaczenie międzynarodowe. Lidl, który jest oficjalnym partnerem turnieju, w kampanii “We’re On Your Team” podkreśla, że jest po stronie swoich klientów na każdym kroku – od utrzymywania niskich cen i łatwego dostępu do zdrowej, świeżej żywności, po przybliżanie ich do największego turnieju piłkarskiego w Europie. W ramach partnerstwa w UEFA EURO 2024™, Lidl wprowadził do swojej oferty licencjonowane produkty, a także zorganizował konkurs Lidl Kids Team.
Bilety i spełnianie dziecięcych marzeń
Lidl przygotował dla swoich klientów nie lada gratkę – w konkursie Lidl Kids Team ponad 1,1 tys. dzieci z Europy dołącza do eskorty piłkarzy na tegorocznym turnieju. Zwycięzców konkursu widzimy na murawie, jak wyprowadzają reprezentantów najlepszych europejskich drużyn. W Polsce konkurs wygrało 33 dzieci. Laureaci w ramach wygranej otrzymali trzydniową wycieczkę do Niemiec, z możliwością zabrania ze sobą jednego rodzica lub opiekuna prawnego.
Ponadto sieć, chcąc dać jak największej liczbie osób możliwość przeżycia meczu UEFA EURO 2024TM na żywo, organizowała konkursy, w których pracownicy i klienci Lidla mogli wygrać bilety na turniejowe rozgrywki.
– Zanim dołączyłem do #TeamLidl byłem ściśle związany ze sportem, który jest i zawsze był moją pasją. Wygranie biletów na finał UEFA EURO 2024™ jest więc zdecydowanie spełnieniem moich największych dziecięcych marzeń. A z pewnością nie byłbym w stanie ich teraz zrealizować, gdyby nie Lidl. Moja radość z wygranej jest tym większa, że był to mój pierwszy udział w jakimkolwiek konkursie i nie spodziewałem się zwycięstwa. Nagranie konkursowego klipu wymagało ode mnie kilku niekonwencjonalnych działań… ale było warto! – mówi Kacper z Działu Marketingu w Lidl Polska.
– Konkurs stworzył niesamowitą okazję otrzymania biletów “nie do zdobycia”. Cieszę się, że mogłam w nim uczestniczyć, a wyniki totalnie mnie zaskoczyły! Nie sądziłam, że zobaczę finał UEFA EURO 2024™ z trybun, na żywo! Wystarczyła odrobina kreatywności, zaangażowania i odwagi – dodaje Julia z Działu Ekologistyki w Lidl Polska.
Promocja zdrowego stylu życia
Dla Lidla „promocję zdrowia” to jeden z sześciu głównych obszarów strategii CSR. Sieci zależy na pomaganiu klientom w podejmowaniu odpowiedzialnych i świadomych decyzji zakupowych, poprzez zapewnienie szerokiej gamy produktów gwarantujących zdrowe i zrównoważone odżywianie.
– Lidl nawiązał współpracę z UEFA EURO 2024™, aby zainspirować wszystkich do zdrowszego i bardziej aktywnego życia. Poprzez bycie partnerem tak ważnego turnieju, chcemy edukować naszych klientów w zakresie świadomych nawyków żywieniowych, a także zachęcać do regularnej aktywności fizycznej. Wszystko w zgodzie z naszym motto: W trosce o lepsze jutro – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.
Lidl wspiera ambicje UEFA, aby rozgrywki UEFA EURO 2024™ były najbardziej zrównoważonymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej wszechczasów. Dotyczy to minimalizacji transportu świeżej żywności do stref kibica podczas turnieju, a także zrównoważonej gospodarki odpadami w zakresie wszystkich materiałów używanych w strefach kibica Lidla.
foto,źródó. Lidl