BadaniaMediaPolsat

Dzień Disneya sukcesem! Polsat liderem w grupie komercyjnej w Wielkanocny Poniedziałek

13 kwietnia upłynął pod znakiem animowanych i aktorskich megahitów Disneya. Tego dnia pokazaliśmy takie filmy, jak „Dzwoneczek i bestia z Nibylandii”, „Zaplątani”, „I żyli długo i zaplątani”, „Auta 3”, „Alicja w Krainie Czarów”, „Alicja po drugiej stronie lustra”, „Toy Story: Horror” oraz „Iniemamocni 2” jako wyjątkowy w historii tego pasma, bo animowany MegaHit.

 

 

 

 

Wszystkie produkcje Disneya w Wielkanocny Poniedziałek zgromadziły bardzo liczną widownię, ale najbardziej przypadły do gustu naszym widzom poranne propozycje filmowe (A16-19 z wynikiem ponad 13 %).

Ogółem, byliśmy tego dnia najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w grupie komercyjnej – z wynikiem prawie 11% udziałów w rynku. Przede wszystkim jednak cieszą nas fantastyczne udziały w grupie wiekowej: 4-12 lat. Osiągnęliśmy niemal 20% SHR w tej grupie! To, oczywiście, całkowita supremacja na rynku A4-12 tego dnia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *