BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

„Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej!

Dobry dzień zaczyna się od „Dzień Dobry TVN”. Program od początku roku utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej wśród programów śniadaniowych.

 

W styczniu odcinki „Dzień Dobry TVN” oglądało średnio 200 tysięcy widzów, 14% więcej niż w tym samym okresie w 2020 roku. Przełożyło się to na 10,96% udziału w rynku, w grupie komercyjnej. W lutym program utrzymał pozycję lidera wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat. Odcinki śledziło średnio 237 tysięcy osób, co dało 12,26% udziału w rynku. Widownia programu wzrosła o 36% w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku.

Największą widownię zanotowały wydania weekendowe. W styczniu było to średnio 255 tysięcy widzów (10,98% udziału w grupie 16-49), w lutym 318 tysięcy (12,47% udziału w grupie 16-49).

W nowym sezonie powodów, by oglądać „Dzień Dobry TVN” jest jeszcze więcej. To codzienna porcja dobrej energii i spotkań z gwiazdami, poruszające reportaże, niezwykli goście, cenne wskazówki i porady.

Materiały z programu można znaleźć w serwisie dziendobry.tvn.pl, który od 1 grudnia 2020 roku został włączony do podkategorii „Serwisy kobiece” w ramach kategorii „Styl życia” w badaniu Mediapanel i już w pierwszym miesiącu zajął 5. miejsce, zrzeszając ponad 3,7 mln realnych użytkowników oraz osiągnął szeroki udział wśród użytkowników całej kategorii serwisów kobiecych (SHR 24%), wśród kobiet przyciągając aż 1/3 użytkowniczek Internetu (SHR 30%).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *