BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

„Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycje lidera wśród programów śniadaniowych

Od marca „Dzień Dobry TVN” zajmuje pierwsza pozycję pośród programów porannych, ciesząc się największą oglądalnością w grupie komercyjnej.

 

 

Rozmowy z ekspertami, solidna dawka rzetelnej wiedzy o sprawach codziennych, reportaże, dyskusje, które dotyczą życia widzów oraz rozrywki. Najważniejsze wydarzenia kulturalne, światowe premiery, smaczki polskiego show-biznesu, najgłośniejsze tematy z lokalnych i zagranicznych mediów. Wszystko to dla widza, bo to zawsze on w „Dzień Dobry TVN” był i będzie najważniejszy.

W maju udział w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 10,55%, co oznacza, że program przyciągnął przed telewizory średnio 221 tysięcy widzów, o 6 tysięcy więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym. Natomiast w grupie 4+ „Dzień Dobry TVN” odnotowało najwyższy wśród programów śniadaniowych udział w rynku telewizyjnym 7,62%, co przełożyło się na 446 tysięcy oglądających.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *