BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

“Dzień Dobry TVN” z największą oglądalnością w kwietniu wśród programów śniadaniowych

“Dzień Dobry TVN” nadal pozostaje blisko swoich widzów. W kwietniu program cieszył się największą oglądalnością w grupie komercyjnej.

 

 

 

Tematy społeczne, poradnikowe, zdrowotne, informacje o show-biznesie – wszystko to można znaleźć w każdym odcinku „Dzień Dobry TVN”. W kwietniu średnia oglądalność w grupie ogólnej wyniosła 7,54%. Program przyciągał przed telewizory 488 tysięcy widzów, czyli o ponad 30 tysięcy więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym.

Od początku kwietnia “Dzień Dobry TVN” pozostaje najchętniej oglądaną pozycją w swoim paśmie wśród widzów w wieku 16-49. W tym okresie średni udział w rynku wyniósł 10,32%, co oznacza 239 tysięcy widzów, o ponad 20 tysięcy więcej niż w kwietniu 2019 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *