Internet & Gry - Reklama

„Dzienna dawka dobrego newsa” w o2

Wzajemne ataki polityków, nowe odsłony afer i trudna dyskusja o przyszłości Unii Europejskiej. To najważniejsze tematy ostatnich tygodni w polskich mediach. Portal o2 ma propozycję dla internautów, którzy chcą odpocząć od podobnych historii. Dziennikarze o2 przygotowują im „Dzienną dawkę dobrego newsa”.

 

W nowej akcji o2 publikowane są pozytywne historie, pokazujące kreatywnych ludzi i ich inicjatywy. „Dzienna dawka dobrego newsa” skupia się na tym, by zmotywować, zainspirować albo po prostu poprawić humor i dodać energii na wiosnę. Do tej pory w ramach akcji dziennikarze o2 napisali m.in. o utalentowanym chłopcu, który zaczął rysować w wieku 2 lat, szczęśliwym zakończeniu poszukiwań nowego opiekuna dla porzuconego psa „Snoopa”, gratulowali również gwiazdom rodzinnych sukcesów.

 

 

„Dzienna dawka dobrego newsa” to coś więcej niż redakcyjna akcja. To zobowiązanie wobec internautów, że u nas znajdą też inspirujące i pozytywne historie. Chcemy pokazać, że takie treści w internecie mają swoje miejsce, dla wielu użytkowników mogą być ciekawsze od codziennych, politycznych informacji mówi Anna Gumkowska, dyrektor zarządzająca obszaru kultura i rozrywka w Wirtualnej Polsce.

Akcja portalu o2 trwa od tygodnia. Redakcja zachęca użytkowników do komentowania i udostępniania tekstów. Zachęca również, by internauci przysyłali swoje historie, które wpisują się w „Dzienną dawkę dobrego newsa”.

o2 to drugi portal horyzontalny należący do Wirtualnej Polski. Serwis stawia na wiadomości i treści rozrywkowe z całego świata, które prezentuje bez zadęcia. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lutym 2019 roku odwiedziło go 7,3 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 383,9 mln odsłon, spędzając w serwisie średnio aż 35 min i 50 s dziennie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *