„Dziewczyny się nie tłumaczą” – rusza nowa kampania promocyjna serwisu Wysokieobcasy.pl
Kobiety często słyszą, że czegoś im nie wypada, że coś muszą, że powinno być im wstyd. Każdego dnia ktoś komentuje ich wygląd, życiowe wybory czy wartości, którymi się kierują. Presja społeczna sprawia, że są nieustannie oceniane, zawstydzane i rozliczane z tego, co robią i jak żyją. W czwartek, 10 sierpnia br. rozpocznie się wyjątkowa kampania promocyjna serwisu Wysokieobcasy.pl „Dziewczyny się nie tłumaczą”. Jej hasło nawiązuje do feministycznej misji serwisu, który od lat wspiera kobiety w dążeniach do wolnego wyboru w każdej sferze ich życia.
Dziennikarki i dziennikarze w serwisie Wysokieobcasy.pl konfrontują szkodliwe schematy i pokazują historie bohaterek, które się z nich wyzwoliły.
Kreacje reklamowe będą skupiać się na tematach tabu, przedstawiając dziewczyny, które dumnie pokazują kim są. Ciałopozytywność, różnica wieku w związku, publiczne karmienie piersią, miłość par jednopłciowych, decyzja o nieposiadaniu dzieci czy walka o prawo do aborcji to tematy, które na co dzień są poruszane na łamach serwisu i zostaną przywołane w kampanii. Na kreacjach pojawią się również niestosowne pytania, które kobiety często słyszą nawet z ust swoich bliskich. Celem kampanii jest uświadomienie ich, że nie muszą na nie odpowiadać, bo „Dziewczyny się nie tłumaczą”.
Kampania promocyjna serwisu będzie realizowana w internecie, w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Towarzyszy jej autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach „Gazety Wyborczej” oraz na profilach redakcji w mediach społecznościowych.