„Dziewczyny w podróży” i Paulina Młynarska w najnowszych „Wysokich Obcasach”
Paulina Młynarska jest bohaterką okładki najnowszego numeru „Wysokich Obcasów”, które ukażą się wraz z „Gazetą Wyborczą” w sobotę, 23 czerwca br. Rozmowa z dziennikarką otwiera tegoroczną odsłonę cyklu „Dziewczyny w podróży”, w którym redakcja „Wysokich Obcasów” zachęca kobiety do wyruszenia w podróż.
– Nie musisz jechać na koniec świata, żeby podróżować – mówi w rozmowie z „Wysokimi Obcasami” Paulina Młynarska. Dziennikarka tłumaczy dlaczego wciąż dokądś jeździ, i czemu samotnie. Z dala od domu, znajomych, rodziny, utartych szlaków i przyzwyczajeń. Jej wyjątkowe zdjęcie zdobi okładkę najnowszego numeru tygodnika.
Opowieść Pauliny Młynarskiej otwiera tegoroczną edycję akcji „Dziewczyny w podróży”, prowadzonej na łamach tygodnika, w miesięczniku „Wysokie Obcasy Extra” i w serwisie Wysokieobcasy.pl. To cykl redakcyjny, w ramach którego redakcja publikuje wywiady, reportaże oraz inspiracje i wskazówki dotyczące tego, jak bezpiecznie i mądrze podróżować w pojedynkę lub w parze. Akcja ma dodać kobietom odwagi i pewności siebie, a przede wszystkim – zachęcić je do wyruszenia w podróż. Towarzyszy jej konkurs na najciekawsze opisy i zdjęcia z wyjazdów – tych najważniejszych w życiu i tych zupełnie błahych, samotnych i z rodziną, z przyjaciółmi i z nieznajomymi.
Więcej informacji o konkursie oraz artykuły z cyklu „Dziewczyny w podróży” można znaleźć na stronie Wysokieobcasy.pl/dziewczynywpodrozy
Dodatkowo, w najnowszym numerze „Wysokich Obcasów” Agnieszka Jucewicz rozmawia z Clémentine Beauvais, autorką książki „Pasztety, do boju!”, opowieści o dziewczynach, które zostają obwołane najbrzydszymi dziewczynami w szkole. W cyklu „Kurs skutecznego działania” – Krzysztof Brejza, poseł PO, który stał się wrogiem numer jeden PiS, opowiada jak pracuje, a w cyklu „Porozmawiaj z dzieckiem” terapeutka dzieci i młodzieży Barbara Arska-Karyłowska wyjaśnia, jak wytłumaczyć dzieciom rozstanie rodziców i odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego nie jesteście już razem?”. Ponadto w dziale Kuchnia czytelnicy znajdą rozmowę z Ewą Wieleżyńską, specjalistką od wina, a w dziale Uroda artykuł poświęcony męskiej rutynie pielęgnacyjnej.
Nowy numer „Wysokich Obcasów” jest promowany w „Gazecie Wyborczej” i jej tygodnikach, a także w internecie (Facebook, Instagram, YouTube). Promocję przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”.