PolecaneSport w TVTVN Warner Bros. Discovery Polska

Eurosport nawiązał rozbudowaną współpracę z Twitterem wokół igrzysk olimpijskich Tokio 2020

Eurosport, czyli miejsce, w którym bije serce igrzysk olimpijskich w Europie[i] ogłosił szeroką współpracę z Twitterem w zakresie publikacji treści wokół igrzysk olimpijskich Tokio 2020. Na profilach twitterowych Eurosportu w 16 krajach[ii], w tym w Polsce, umieszczane będą niemal w czasie rzeczywistym ekscytujące klipy i skróty najważniejszych wydarzeń z igrzysk, co będzie znakomitym dodatkiem do bogatej oferty cyfrowej stacji.

 

 

 

 

Ogłoszone przez Discovery i Eurosport partnerstwo z Twitterem dotyczy publikowania w czasie rzeczywistym materiałów wideo z igrzysk olimpijskich w Tokio. Dzięki niemu użytkownicy Twittera m.in. w Polsce zyskają dostęp do najwyższej jakości wideo, najlepszych momentów z transmisji Eurosportu na drodze do igrzysk, a także rozbudowanych klipów, obejmujących najważniejsze i najbardziej emocjonujące dla polskich kibiców wydarzenia igrzysk olimpijskich, w tym chwile decydujące o medalach. Na profilu twitterowym Eurosportu transmitowane będą ceremonie otwarcia i zamknięcia igrzysk[iii].

Współpraca ma także wymiar reklamowy. Discovery i Eurosport zaoferują oficjalnym sponsorom Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego specjalne formaty reklamowe, które pozwolą partnerom jeszcze lepiej wypromować swoje marki wokół igrzysk olimpijskich. Za publikację materiałów odpowiedzialne będą oficjalne konta twitterowe Eurosportu, a sprzedażą rozwiązań sponsoringowych zajmą się zespoły Discovery, Eurosportu i Twittera.

Publikowane na Twitterze materiały wideo pozwolą jeszcze bardziej zaangażować kibiców na najważniejszych dla Eurosportu rynkach w Europie. Będą także znakomitym pretekstem do nawiązania kontaktu z wybitnymi sportowcami, medalistami olimpijskimi i tymi, którzy na te medale dopiero liczą. Eurosport poszerzy dzięki temu niezwykle bogatą ofertę cyfrową związaną z igrzyskami olimpijskimi Tokio 2020. Materiały z Twittera będą łączyły kibiców ze stroną eurosport.pl, aplikacją Eurosportu oraz Eurosport Playerem, czyli jedyną platformą, w której dostępne będą relacje na żywo z 3500 godzin igrzysk olimpijskich i walki o każdy z 321 złotych medali, a wszystko w jakości 4k ultra-high definition.

– Wspólnie sprawimy, że relacje Eurosportu z Tokio dotrą do jeszcze większej liczby kibiców w Europie! Niezwykle cieszy nas współpraca z Twitterem, czyli najlepszą platformą do publikowania treści live i interakcji wokół nic. To dla nas idealne rozwiązanie, pozwalające zwiększyć zasięg naszych docenianych przez rynek relacji z igrzysk powiedział Paul Rehrig, General Manager, Eurosport Digital.

– Użytkownicy Twittera korzystają z tej platformy, aby mieć dostęp do informacji i o nich dyskutować. Igrzyska olimpijskie to najważniejsza impreza sportowa 2020 roku, dlatego bardzo cieszy nas możliwość zaoferowania fanom w Europie skrótów najważniejszych wydarzeń w czasie rzeczywistym, a także relacji na żywo z ceremonii otwarcia i zamknięcia igrzysk. To będzie doskonałe źródło konwersacji, które rozpalą Twittera – dodał Kay Madati, Global Vice President and Head of Content Partnerships w Twitterze.

 Partnerstwo daje nam wielkie możliwości łączenia marek z najważniejszą imprezą sportową roku oraz ogromną i bardzo aktywną grupą użytkowników Twittera. Ta współpraca jest kolejnym dowodem, że Discovery i Eurosport są jedynymi firmami, które mogą zaoferować partnerom biznesowym dotarcie do milionów zaangażowanych fanów igrzysk olimpijskich w Europie – Mike Rich, Head of Sports Marketing Solutions w Discovery.

W 2018 roku Discovery transmisjami z igrzysk olimpijskich Pyeongchang 2018 zaangażowało więcej osób na wszystkich platformach w Europie niż kiedykolwiek wcześniej, co przyniosło firmie wiele prestiżowych nagród. Teraz nadawca, który jest światowym liderem w dostarczaniu widzom rozrywki na żywo, zaoferuje najbardziej kompleksowe relacje cyfrowe z letnich igrzysk olimpijskich w historii. Eurosport będzie jedyną platformą, na której kibice będą mogli obejrzeć każdą minutę transmisji każdej dyscypliny z udziałem wszystkich sportowców, na żywo i na żądanie na każdym urządzeniu – w telewizji, mediach społecznościowych, na stronie internetowej, na urządzeniach mobilnych, komputerach i za pośrednictwem connected TV.

[i] Poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku.

[ii] Kraje, w których obowiązywać będzie partnerstwo: Polska, Austria, Belgia, Czechy, Dania, Grecja, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy. W Wielkiej Brytanii klipy będą publikowane z trzygodzinnym opóźnieniem w związku z obowiązującą umową sublicencyjną.

[iii] Ceremonie otwarcia i zamknięcia igrzysk będą transmitowane w: Polsce, Austrii, Belgii, Czechach, Irlandii, Niemczech, Norwegii, Portugalii i Szwecji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *