Sport w TV

Eurosport i Polski Komitet Olimpijski łączą siły

Eurosport, najpopularniejszy kanał sportowy w Polsce, a także miejsce, w którym bije serce igrzysk olimpijskich, został oficjalnym partnerem telewizyjnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Jest to kontynuacja misji wspierania idei olimpijskiej, którą wziął na siebie Eurosport, jako partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego przez najbliższe 10 lat. Porozumienie ogłoszono podczas konferencji z okazji 100 dni do rozpoczęcia XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PyeongChang.

 

  • Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich na terytorium Europy oraz Polski Komitet Olimpijski nawiązały strategiczne partnerstwo, pozwalające na dotarcie do szerokiego grona widzów, w tym także młodszego pokolenia
  • Dzięki porozumieniu, PyeongChang 2018, czyli pierwsze igrzyska olimpijskie w całości pokazywane również za pośrednictwem platform cyfrowych, będą jeszcze szerzej promowane wśród polskich kibiców z wykorzystaniem wyjątkowej narracji i zasięgu Eurosportu

– Nadchodzące igrzyska olimpijskie są pierwszymi od czasu nawiązania przez nas przełomowej współpracy z MKOl. Jesteśmy zaszczyceni, że w Polsce połączyliśmy siły z PKOl w tej olimpijskiej podróży, ponieważ naszą ambicją jest wyniesienie sportowych emocji związanych z tym szczególnym wydarzeniem na zupełnie nowy poziom. Chcemy dotrzeć do nowych widzów, wszędzie tam, gdzie chcą nas oglądać – również tych młodszych, dlatego tak ważny jest dla nas sposób, w jaki opowiadamy o igrzyskach, innowacyjne narzędzia oraz zespół świetnych ekspertówpowiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.

– Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że do grona Partnerów Medialnych Polskiego Komitetu Olimpijskiego dołącza Eurosport. Nasza współpraca to szansa na dotarcie z przekazem do jeszcze szerszego grona odbiorców, a także możliwość zaprezentowania kampanii przygotowanej przez PKOl dla promocji Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej PyeongChang 2018. Kampania realizowana jest pod hasłem „Jesteśmy jedną drużyną”, cieszymy się, iż od dziś Eurosport do niej należy.dodał Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Jednym z elementów misji Polskiego Komitetu Olimpijskiego jest promowanie idei olimpijskiej i upowszechnianie rozwoju poprzez sport. Dzięki nawiązaniu współpracy z Eurosportem, który gwarantuje nowoczesne i wielowymiarowe podejście do transmisji z igrzysk, dotrze ona do milionów kibiców w Polsce nie tylko na tradycyjnym ekranie telewizora, ale również poprzez inne platformy, media społecznościowe, a także oficjalne strefy kibica.

Eurosport zapewni zupełnie nowe doświadczenia związane z igrzyskami poprzez transmisje na żywo i na żądanie na wszystkich ekranach w 48 europejskich krajach*. Zaangażuje widzów we wciągającą opowieść pokazaną z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jej narratorami będą znakomici eksperci i sportowcy, relacjonujący wszystkie wydarzenia z olimpijskich aren, zbliżając kibiców do igrzysk i ich bohaterów – olimpijczyków. Co więcej, interaktywna aplikacja Eurosport Player będzie jedynym miejscem, w których widzowie będą mogli obejrzeć każdą sekundę olimpijskich zmagań – online, na urządzeniach mobilnych czy telewizorach z dostępem do Internetu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *