Fakt wprowadza nowy magazyn „Dobre Chwile”
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
Magazyn „Dobre Chwile” zastąpi „Fakt Gwiazdy” – nowy tygodnik będzie zróżnicowany tematycznie i będzie miał formułę magazynową. „Dobre Chwile” jest magazynem kobiecym, który będzie przyciągać praktycznymi poradami oraz prawdziwymi historiami. W „Dobrych Chwilach” pojawią się także historie z życia znanych ludzi. Część poradnicza będzie zawierać konkretne tematy związane ze zdrowiem i zdrowym odżywianiem, dbaniem o siebie, domem oraz finansami osobistymi.
– Nasz piątkowy magazyn dla kobiet sprzedawany wraz z Faktem jest najpopularniejszym dodatkiem kobiecym w Polsce. Mamy nadzieję, że „Dobre Chwile” będą godnym następcą „Faktu Gwiazdy”, a zupełnie nowa formuła oraz wyższa jakość wydawnicza przyciągnie do Faktu nowe czytelniczki – mówi Marcin Biegluk, dyrektor generalny portfolio prasowego Grupy Onet-RAS Polska.
Na łamach magazynu „Dobre Chwile” pojawią się następujące sekcje tematyczne: Gwiazda Numeru, Sława zniszczyła im życie, Ulubione seriale oraz aktorzy, Taka miłość się nie zdarza, Królewskie dwory, Twoje zdrowie, Najlepsza kuchnia, Zawsze piękna, Dom i rodzina oraz Twoje prawa i pieniądze.
W pierwszym numerze magazynu „Dobre Chwile” zostanie opublikowany obszerny artykuł o Annie Dymnej, o aktorstwie, miłości i najważniejszych mężczyznach w jej życiu oraz pracy w fundacji. W najnowszym wydaniu pojawi się także wzruszająca historia nieznanej miłości księżnej Diany. W części poradniczej dodatku „Dobre Chwile” będzie można poznać praktyczne porady zdrowotne związane ze zdrową skórą i włosami. W części Twoje prawa i pieniądze zostanie poruszony temat radzenia sobie z długami oraz zapobiegania kłopotom z zadłużeniem.
Pierwszy numer „Dobrych Chwil” w ukaże się z Faktem w nakładzie 435 tys. egzemplarzy będzie dostępny w sprzedaży w każdy piątek w cenie 2,50 PLN.
Magazyn będzie wspierany kampanią promocyjną w telewizji ogólnopolskiej, radiu i mediach Grupy Onet-RAS Polska oraz dodatkową ekspozycją w punktach sprzedaży prasy.