Fakt24 ma już 100 tys. subskrypcji na YouTube
Kanał serwisu Fakt24 osiągnął na YouTube 100 tys. subskrybentów i został wyróżniony Srebrnym przyciskiem Play.
– Ludzie uwielbiają oglądać krótkie formy wideo. To niezaprzeczalny fakt, podparty silnymi statystykami. 100 000 subskrypcji „Faktu24” to dowód na to, że publikowane przez nas treści na YouTube są lubiane, i co najważniejsze nie jednorazowo, ale w modelu stałej obserwacji kanału. Dzięki temu gromadzimy najwierniejszych użytkowników. To z kolei motywuje nas do produkowana coraz ciekawszych i niebanalnych treści. W styczniu Susan Wojcicki, szefowa YouTube poinformowała, że podwoiła się liczba kanałów posiadających ponad milion subskrybentów. Dołączyć do grona „milionowców” to marzenie wielu. My pierwszy krok w tym kierunku już wykonaliśmy. I nie jest to krok ostatni – zapewnia Maciej Kabroński, szef FAKT24.
Obok Faktu liderem wśród polskich wydawców aktywnych na YouTube jest Przegląd Sportowy z 250 tys. subskrybentów. Wśród marek należących do Ringier Axel Springer Polska na YouTube można śledzić kanał Onet Rano (95 tys. obserwujących), Auto Świat (73 tys. obserwujących), serwis Plejada (66 tys. obserwujących), Komputer Świat (51 tys.) oraz Onet News (47 tys.).
YouTube przyznaje Złoty Play za zdobycie 1 miliona subskrypcji, Diamentowy – za 10 mln, a najwyższe wyróżnienie – Rubinowy Play przysługuje za 50 milionów subskrypcji.