BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Fakty niezmiennie pierwsze!

„Fakty TVN” w obu grupach odnotowały w marcu 2024 roku najlepsze wyniki oglądalności wśród serwisów informacyjnych, a konkurencyjne programy zostawiły daleko w tyle.

 

„Fakty TVN” ponownie uplasowały się na czele programów newsowych.

W marcu serwis oglądało średnio ponad 900 tysięcy widzów więcej niż wiadomości  “i9.30” w TVP, które są na drugim miejscu.

W grupie ogólnej 4+, średni udział rynkowy “Faktów TVN” wyniósł 21,29%. “Wydarzenia” Polsatu osiągnęły wynik 13,89%, a “i9:30” TVP – 13,51%.

Z kolei w grupie komercyjnej “Fakty” TVN odnotowały 22,46% udziału w rynku, „Wydarzenia” Polsatu – 15,01%, a z trzecim wynikiem plasuje się „i9:30” TVP – 9,68%.

Stacja TVN24 także z sukcesem! Niezmiennie jest najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju. W marcu jej udziały w grupie ogólnej wyniosły 6,21%, co jest sumą wyników trzech pozostałych konkurencyjnych kanałów informacyjnych.

Także portal tvn24.pl triumfuje! Z danych wynika, że po raz kolejny był najchętniej odwiedzanym serwisem telewizji newsowych w kraju i ma ogromną przewagę nad konkurencją. W marcu 2024 roku tvn24.pl odwiedziło ponad 9 milionów użytkowników. Na drugim miejscu znalazł się polsatnews.pl (ok. 5,6 mln), a na trzecim tvp.info (blisko 1 mln).

Dane: Nielsen TV Audience Measurement, Gemius/PBI Mediapanel

foto. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *