BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Fantastyczny wrzesień dla stacji factual – na podium TVN Turbo i Discovery Channel

TVN Turbo i Discovery Channel to niekwestionowani liderzy rynku wśród kanałów płatnych skierowanych do mężczyzn. Nowości i mocne sezony kontynuacji przełożyły się na wysoką popularność stacji we wrześniu. TVN Turbo, a tuż za nim Discovery Channel były we wrześniu najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów.

 

Stacja TVN Turbo zakończyła miesiąc z wynikiem 1,11% udziału w rynku telewizyjnym w grupie komercyjnej (SHR; 16-49). To dało jej pierwsze miejsce wśród płatnych kanałów tematycznych skierowanych do mężczyzn. To także wzrost aż o 16% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Discovery Channel cieszy się udziałem w rynku na poziomie 0,62% w grupie 16-49, plasując się na drugiej pozycji w tym samym zestawieniu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *