PolecaneSieci kablowe

Festiwal Najlepszych Ofert – ruszyła nowa kampania INEA

Najszybszy Internet w Polsce, rewolucyjna telewizja HIWAY 4K z ponad 200 kanałami i paczkami kanałów bez przywiązania lub niekwestionowany hit czerwonego dywanu… telefonia komórkowa od 14,90 zł miesięcznie. To tylko niektóre z gwiazd nadchodzącego Festiwalu Najlepszych Ofert w INEA.

 

Poznaj „Szybkich i świetlnych”, porywających szybkością Internetu nr 1 w Polsce. Poczuj potęgę „Władcy Pilota” i zarządzaj przebogatą ofertą kanałów telewizyjnych. Daj się oczarować zabójczo niezależnej „Rodzinie Dobrano” i najlepiej dopasowanej paczce kanałów tv – to hasła nowej kampanii reklamowej INEA, w której operator promuje najszybszy w Polsce Internet domowy (wg Speedtest.pl), telewizję HIWAY oraz usługi mobilne.

W kampanii „Festiwal Najlepszych ofert w INEA” operator nawiązuje do idei festiwalu filmowego i przewrotnymi nazwami zestawów swoich usług, odwołuje się do znanych filmów i seriali. Wszyscy klienci, którzy w ramach festiwalu, kupią pakiet usług INEA, będą mogli wygrać wycieczkę do HOLLYWOOD oraz wiele innych “filmowych” nagród.

INEA ma najszybszy na rynku Internet i nowoczesną platformę telewizyjną HIWAY 4K oferującą dostęp do ponad 200 kanałów telewizyjnych i nowoczesnych funkcji, bez których nie wyobrażamy już sobie oglądać telewizji. Warto z tej usługi uczynić prawdziwą gwiazdę domowego kina. Bo nie oszukujmy się, seriale, filmy, kanały dokumentalne i informacyjne oraz transmisje sportowe to jest to, co przyciąga naszych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się opowiedzieć o zaletach INEA w sposób lekki, trochę przewrotny i zabawny. O każdej “festiwalowej” ofercie opowiada inny tytuł filmowego hitu. Graficznie nawiązujemy do plakatów filmowych, wykorzystując charakterystyczne czcionki oraz gałązki oliwne. komentuje nową kampanię Andrzej Szweda, Marketing Manager INEA.

Nowa kampania obejmie działania w radiu, Internecie, w mediach społecznościowych oraz lokalnych stacjach telewizyjnych. Kampania powstała we współpracy z Visual Heads. Pomysł opracowany został przez Minima Advertising People.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *