“Filmy. Magia” – nowa kampania wizerunkowa Paramount Channel HD (wideo)
Pierwszego października br. ruszyła nowa kampania wizerunkowa „Filmy. Magia”, promująca stację Paramount Channel HD. Osią kampanii są trzy spoty, które odsłaniają kulisy powstawania produkcji filmowych. Pierwszy z klipów nawiązuje do kina akcji, drugi do filmowych romansów, a akcja trzeciego dzieje się na planie westernu. Kampania „Filmy. Magia” jest realizowana na trzech rynkach Europy Środkowo-Wschodniej – w Polsce, Rumunii i na Węgrzech.
Pod nazwą „Filmy. Magia” kryje się najnowsza kampania wizerunkowa stacji Paramount Channel HD – najszybciej rozwijającego się kanału filmowego w Polsce. W trzech różnych 30-sekundowych spotach ukazano kulisy realizacji kinowych przebojów, „od kuchni” pokazując, jak powstaje filmowa magia. Oglądając film, widzowie często zapominają o tym, że jest to tylko wymyślona historia, a nie prawdziwe życie. To właśnie magia kina sprawia, że można na chwilę przenieść się do zupełnie innego świata.
Dzięki kampanii „Filmy. Magia” marka Paramount Channel HD uchyla przed widzami rąbka tajemnicy i pokazuje, jak wygląda proces powstawania największych produkcji filmowych, z których słynie stacja. Odbiorcy kampanii przekonują się, w jaki sposób efekty specjalne wpływają na odbiór filmu oraz jak wielkiego nakładu sił i osób potrzeba, aby film odniósł komercyjny sukces. Kampania „Filmy. Magia” jest kontynuacją dedykowanych Paramount Channel HD działań promocyjnych pt. „Millions of Choices”, realizowanych w państwach regionu Europy Środkowo-Wschodniej w 2017 roku.
Celem poprzedniej kampanii było zwrócenie uwagi widza na to, że magia Hollywood nie jest efektem przypadku. Na potrzeby spotu „Millions of Choices” odtworzono fragmenty największych hitów Hollywood, zmieniając m.in. rekwizyty, scenerie oraz aktorów, tak aby widzowie mogli się przekonać, jak ogromną wagę w procesie tworzenia najgłośniejszych filmów w historii kina mają na pozór mało znaczące szczegóły. Kampania otrzymała złoto w kategorii „Filmy kinowe wykorzystane w video promocyjnym dla telewizji” w międzynarodowym konkursie Promax Global Excellence Awards, a także cztery srebra w jeszcze czterech innych kategoriach.
Zarówno kampania „Millions of Choices”, jak i najnowsza „Filmy.Magia” zostały przygotowane przez zespół VIACOM CEE, jeden z najczęściej nagradzanych działów kreatywnych w światowej strukturze Viacom International Media Networks.