Internet & Gry - Reklama

Firma Kaspersky zdobyła wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice

Firma Kaspersky, lider branży w zakresie ochrony punktów końcowych, po raz kolejny otrzymała wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice w kategorii “platformy ochrony punktów końcowych”, zdobywając wysoką ocenę satysfakcji klientów na poziomie 4,6 (maksymalna możliwa ocena to 5). Firma Kaspersky zdobyła tytuł “Wybór Klientów” we wszystkich trzech latach, w których kandydowała do niego.

 

 

 

Gartner Peer Insights to neutralna w stosunku do producentów platforma, na której klienci mogą przedstawić swoje pozytywne lub negatywne opinie odnośnie do produktów, których używają na różnych rynkach, jak również wystawić im ocenę. Wyróżnienie “Wybór Klientów” przyznawane jest na podstawie liczby klientów, którzy zrecenzowali dany produkt, oraz wystawionych przez nich ocen.

Firma została również wyróżniona w następujących kategoriach plebiscytu: usługi, rząd, przedsiębiorstwo globalne, przedsiębiorstwo średniego rozmiaru, sektor publiczny, edukacja, Azja/Pacyfik, Ameryka Północna, Europa, Środkowy Wschód i Afryka oraz Ameryka Łacińska. Firma Kaspersky jest jedynym producentem wyróżnionym we wszystkich czterech regionach.

W rocznym okresie poprzedzającym 31 października 2019 r. – z którego pochodzą oceny – firma Kaspersky nieustannie rozwijała możliwości swojego rozwiązania do ochrony punktów końcowych przeznaczonego dla firm, udoskonalając jego kluczowe funkcje w celu zapewnienia większej kontroli oraz automatycznego wykrywania zagrożeń. Na przykład, możliwości EDR (wykrywanie i reagowanie) oferują identyfikowanie nietypowego zachowania w systemie, automatycznie wykrywając i neutralizując ukryte zagrożenia, w szczególności te bezplikowe. Inne udoskonalenia obejmują usprawnioną ochronę przed kryptokoparkami oraz zagrożeniami sieciowymi. Konsola administracyjna oferowana wraz z produktami zapewnia zespołom ds. bezpieczeństwa IT większą elastyczność oraz kontrolę nad cyberbezpieczeństwem, zwiększając efektywność ochrony.

Do tej pory rozwiązanie Kaspersky Endpoint Security for Business zrecenzowało na platformie Gartner Peer Insights 1 747 zweryfikowanych klientów, którzy przyznali swoją ocenę. Poniżej przedstawiono wybrane komentarze klientów w ramach tych recenzji:

Produkt konsekwentnie przewyższa stosowane przez nas dotychczas rozwiązania dostarczane przez innych producentów oraz zidentyfikowało szkodliwe pliki, które zostały uznane za czyste przez wiele rozwiązań wyposażonych w silnik antywirusowy oraz piaskownicę oceniających plik, zanim trafi do punktu końcowego – specjalista ds. cyberbezpieczeństwa w branży usługowej.

Wraz z wdrożeniem rozwiązania Kaspersky Endpoint Security bezpieczeństwo naszych systemów komputerowych znacząco wzrosło. Rozwiązanie sprawuje się znakomicie i nie zakłóca innych działań użytkowników. Najlepsze w nim jest to, że ułatwia użytkownikom wykrywanie najnowszego szkodliwego oprogramowania. Ponadto oferuje świetną pomoc online. Mimo że produkt nie jest najtańszy, jeżeli porównamy jego funkcjonalność z innymi rozwiązaniami, okazuje się naprawdę bezkonkurencyjny – menedżer projektów w sektorze usługowym.

Przez dwanaście miesięcy od uzyskania ostatniego wyróżnienia od klientów na platformie Gartner Peer Insights nadal pracowaliśmy nad naszym rozwiązaniem do ochrony punktów końcowych, aby dotrzymać kroku nie tylko ewolucji cyberzagrożeń, ale również oczekiwaniom zespołów IT w zakresie zarządzania i ochrony swoich firm. Uważamy, że zdobycie wyróżnienia “Wybór Klientów” trzeci rok z rzędu świadczy o kluczowych usprawnieniach, jakich dokonaliśmy w zakresie wykrywania zagrożeń oraz zarządzania ochroną, aby ułatwić życie naszym klientom i ochronić ich przed coraz poważniejszymi zagrożeniami, na jakie narażone są ich firmy – skomentował Dmitrij Aleszin, dział marketingu produktów w firmie Kaspersky.

Więcej informacji na temat najnowszych funkcji oferowanych przez Kaspersky Endpoint Security for Business znajduje się na stronie https://r.kaspersky.pl/BQe72.

Oświadczenie organizacji Gartner

Gartner Peer Insights Customers’ Choice obejmuje obiektywne opinie zawarte w recenzjach indywidualnych użytkowników końcowych, oceny oraz dane wykorzystane zgodnie z udokumentowaną metodologią; nie stanowią one opinii ani poparcia firmy Gartner lub jej podmiotów zależnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *