FOX Networks Group wzmacnia struktury w Polsce
FOX Netoworks Group (FNG), międzynarodowa spółka multimedialna należąca do 21st Century FOX, odpowiedzialna za opracowywanie, produkcję oraz dystrybucję ponad 300 należących w całości lub w większej części kanałów rozrywkowych, sportowych, lifestylowych, dokumentalnych oraz filmowych, powiększa zespół w warszawskim biurze. Urszula Anglik została zatrudniona na nowo utworzone stanowisko National Geographic Partners Commercial Manager Central Eastern Europe, Olga Szczepanik na stanowisko Programming Manager kanałów FOX i FOX Comedy oraz Adam Lemański na stanowisko Affiliate Marketing Manager.
Do głównych obowiązków Urszuli Anglik należało będzie nadzorowanie i komercjalizacja wszystkich linii biznesowych National Geographic nie związanych z kanałami telewizyjnymi (wydawnicza – magazyny i książki, produkty konsumeckie i promocyjne, działalność podróżnicza, cyfowa, partnerstwa komercyjne). Urszula raportuje do Marcina Łukasiewicza – Director AD Sales & National Geographic Partners Central Eastern Europe. Wcześniejsze doświadczenie Urszula Anglik zdobywała pracując w takich firmach jak: Mattel, Pandora, Avon, Amrest, Kraft Foods, P&G.
Olga Szczepanik odpowiada za realizację strategii programowej kanałów z portfolio FOX w Polsce i raportuje do Edyty Pytlewskiej-Mele (Programming and Acquisition Director Central Europe). Doświadczenie zawodowe Olga Szczepanik zdobywała w AMC Networks Poland, gdzie przez kilka lat pracowała m.in. na stanowiskach Senior Channel Executive oraz Channel Manager, a następnie była odpowiedzialna za programming nowego kanału telewizji naziemnej METRO, uruchomionego przez Agorę S.A.
Adam Lemański dołączył do zespołu Marleny Pasowski – Affiliate Distribution Director Central Europe. Od ponad 10 lat związany jest z branżą medialną, a doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Discovery Networks, gdzie odpowiadał za PR programowy, oraz w nc+, w którym odpowiadał za PR filmowy oraz komunikację korporacyjną. W FOX Networks Group Adam Lemański będzie odpowiedzialny za współpracę z operatorami i marketing sprzedażowy.
A Fox Sports kiedy ?
Odpowiedz jest prosta NIGDY 🙂