FOX wspiera kampanią premierę 8. sezonu „The Walking Dead” (wideo)
Kanał FOX prowadzi intensywną kampanię wspierającą premierę najnowszego sezonu kultowego serialu „The Walking Dead”. Polska premiera telewizyjna najnowszej serii odbędzie się zaledwie 18 godzin po premierze w USA – w poniedziałek 23 października o godzinie 22:00 na kanale FOX.
Jeden z najpopularniejszych seriali emitowanych na FOX „The Walking Dead” powraca na antenę z 8. odsłoną. Dramatyczne wydarzenia poprzedniego sezonu zmusiły bohaterów serialu do wspólnej walki przeciwko wrogowi i to właśnie na tym motywie i haśle „Wojna totalna” została oparta kampania promująca nowy sezon „The Walking Dead”.
Premierę wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio FOX Networks Group (FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo Wild i Nat Geo People) oraz dodatkowo na kanale TVN. Promocja obejmuje także reklamy w wybranych tytułach prasowych, na stronach o tematyce filmowo-telewizyjnej oraz w serwisach społecznościowych (YouTube, Facebook). Elementem kampanii jest również szerokie działania promocyjne w najpopularniejszych rozgłośniach radiowych oraz outdoor przy często uczęszczanej ulicy w Warszawie.
Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR wspiera agencja Walk PR.
W ramach kampanii promocyjnej przeprowadzono również akcję specjalną we współpracy z Agorą. Piotr „Kędzior” Kędzierski, prowadzący poranne pasmo w Rock Radio, 17 października zakończył swoją audycję informacją, że został pogryziony przez człowieka i zaczyna doświadczać dziwnych objawów. Po tym enigmatycznym zakończeniu, słuchacze i internauci mieli okazję zobaczyć ciąg dalszy na filmiku na oficjalnym fanpage’u stacji. Zdradzał on, że Kędzior zasłabł, a do studia wtargnęli… zombie! W trakcie audycji następnego dnia prowadzący wyjaśnił, że nic mu nie jest i zaprasza na premierę najnowszego sezonu „The Walking Dead”.
Za kreację akcji niestandardowej odpowiada dział marketingu FOX Networks Group Poland oraz agencja Grey.
Dodatkową aktywnością wspierającą premierę nowego sezonu „The Walking Dead” jest współpraca FOX z organizatorami biegu Run or Death, odbywającego się 28 października w Warszawie. W trakcie tego jedynego w swoim rodzaju wydarzenia sportowego, zawodnicy muszą pokonać nie tylko swoje słabości, lecz również stawić czoła zombie, czyhającym na nich na trasie. FOX jest partnerem głównym wydarzenia i przygotował dla fanów serialu wiele atrakcji.
Dla najbardziej zagorzałych fanów serialu FOX przygotował niespodziankę i będzie emitował kolejne odcinki „The Walking Dead” o 3:30 rano – zaledwie pół godziny po ich amerykańskiej premierze w ramach pokazów specjalnych. Oficjalna premiera 8. serii odbędzie się w poniedziałek 23 października o 22:00.