MediaZapowiedzi TV

Friz promuje wody witaminowe noRUSH. Powtórzą sukces lodów Ekipy?

Ekipa Holding w połączeniu ze Spotlight Agency wprowadza na rynek nową markę noRUSH w bardzo szybko rosnącej kategorii wód witaminowych. Krótkie składy, tylko naturalne składniki, ikoniczny design, wspierane kreatywną kampanią o codziennych bohaterach. Pierwszymi ambasadorami noRUSH zostali FRIZ i Julia Żugaj, którzy hasłem NO SPRÓBUJ! promują nowe napoje w kanałach społecznościowych. Działania marketingowe obejmują całą Polskę, a noRUSH już w tym tygodniu trafi w pierwszej kolejności do Żabki.

 

Marka noRUSH wspierana przez największych influencerów, którą wyróżniają krótkie składy, tylko naturalne składniki, a także wybór rosnącej dwucyfrowo kategorii. ESSA Co. mocno wchodzi na rynek, wykorzystując największe trendy.

ESSA Co. (Ekipa & Spotlight Supergoods Alliance) to influencerski power house, który wchodzi na rynek FMCG. Dwa największe managementy w Polsce Ekipa Holding S.A. i Spotlight Agency, zrzeszające w sumie ponad 50 twórców, w tym Friza, Wersow, Mortalcia, Natsu, czy Julię Żugaj, połączyły siły i zaczynają wprowadzać na rynek własne marki. Amerykański, azjatycki i zachodnioeuropejskie rynki potwierdzają, że produkty influencerskie to megatrend na fali wznoszącej, który podbija wiele kategorii nie tylko na rynku FMCG. Spółka przy rozwoju swoich brandów i struktur korzysta z doświadczenia i procesów największych korporacji.

“Produkty noRUSH wyróżniają się na rynku ikonicznym, budzącym pragnienie designem. W komunikacji z konsumentem noRUSH korzysta z wielu kanałów dotarcia, poprzez marketing zintegrowany (trade, social media, influencerzy, PR, eventy, performance, display) i polifonię komunikatów. Smak jest jasno wyróżniony na butelce, a etykiety przygotowane są z dbałością o detale. Opisy produktu, również bez ściemy i zadęcia, rezonują z autentycznością charakteru marki i zostały zaprojektowane tak, aby przemawiać do konsumentów ich językiem. Nawet pojemność nie jest przypadkowa i kombinacja cyfr ma swoje unikalne znaczenie, wspierające konsumenta w jego życiu.”mówi Krzysztof Misiałkiewicz, Prezes Zarządu ESSA Co.

“Tworząc markę noRUSH bardzo ważna była dla nas naturalność i autentyczność, dlatego też do współpracy zaprosiliśmy czołowych influencerów, którzy nie tylko pozycjonują produkty, ale przede wszystkim utożsamiają się z nimi”dodaje Wojciech Szaniawski, Prezes Zarządu Spotlight Agency, odpowiedzialny za marketing w ESSA Co.

Autentyczność bez ściemy, tak jak skład noRUSH, wyróżnia największych w Polsce influencerów. Ekipa już nie raz potwierdziła skuteczność wprowadzania na rynek nowych marek w wielu kategoriach, jak lody, donuty, czy napoje, a to właśnie Friz, razem z Julią Żugaj zostali wybrani na pierwszych ambasadorów marki. Trafiając do szerokiego grona młodych konsumentów, marka noRUSH pozycjonowana jest jako bohaterzy codziennego dnia (sport & chill).

No spróbuj! – takie jest hasło nowej na rynku marki wód witaminowych noRUSH, które odnosi się do unikalnych smaków, wyróżniających produkty i jednocześnie zachęca do ciekawych aktywności w gronie znajomych. Twoja kreatywność pozwala ciekawie spędzać czas wolny, a do codziennych przygód swojego życia możesz zaprosić nowego kumpla, wybrany napój w wybranym wariancie smakowym i kolorystycznym.

Lifestyle, wyciszenie i well-being, czas spędzany przy muzyce i socializing w gronie przyjaciół – to naturalne, podobnie jak składniki, przestrzenie dla noRUSH.

Na start działań noRUSH będzie dostępny w trzech unikalnych smakach i dwóch wariantach funkcjonalnych. MINDFUEL o smaku jagody z limetką, dostarczy witaminę B12, cynk i magnez, działając pozytywnie na koncentrację oraz obniżając napięcie. GLOW UP natomiast, znajdziemy na półkach w smakach: mandarynka i arbuz, a w składzie dostaniemy biotynę, selen i cynk, które pozwolą zachować zdrowe włosy i skórę.

ESSA Co. oferuje lepszy wybór poprzez składy swoich produktów, naturalność i autentyczność oraz współpracując z największymi influencerami. Wchodząc na rynek, zdecydowanie zaznacza swoje terytorium i już pracuje nad kolejnymi kategoriami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *