Gazeta.pl już po raz czwarty gra dla WOŚP #JedenDzieńDłużej
Przed nami jubileuszowy, 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Gazeta.pl po raz kolejny zagra dla WOŚP w ramach projektu #JedenDzieńDłużej. Podczas akcji na stronach portalu pojawiać się będą materiały redakcyjne o aukcjach przedmiotów od polityków, gwiazd i artystów, z których dochód przekazany zostanie na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
Projekt pod hasłem #JedenDzieńDłużej narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku. Redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Ta idea wciąż jest aktualna, szczególnie w trudnych miesiącach pandemii. To dlatego redakcja portalu znów chce grać #JedenDzieńDłużej, aby dobro zwyciężyło.
– Pomysł, który powstał na fali emocji związanych z tragiczną śmiercią prezydenta Adamowicza, przerodził się w jedną z największych, cyklicznych akcji społecznych w całej historii Gazeta.pl – mówi Bartosz Raj, dyrektor serwisów grupy Gazeta.pl. – Dla mnie równie ważne jak licytacje jest to, że idea czynienia dobra nie od święta trwale jednoczy naszych czytelników, wszystkie redakcje Gazeta.pl oraz naszych partnerów i przyjaciół. Dla mnie prywatnie to wielki zastrzyk pozytywnej energii, dziękuję!
W tym roku projekt #JedenDzieńDłużej ruszy w poniedziałek, 24 stycznia br. i potrwa do poniedziałku, 31 stycznia br., czyli zakończy się dzień po wielkim Finale WOŚP. W tym czasie na łamach Gazeta.pl będą pojawiały się materiały redakcyjne zachęcające do udziału w aukcjach odbywających się na Allegro.pl. Ponownie dostępna będzie także specjalna eSkarbonka Gazeta.pl na Facebooku.
– Na #JedenDzieńDłużej czekam każdego roku z ogromną nadzieją, bo to zdecydowanie jeden z najlepszych dni w całym roku. Z wypiekami na twarzy w redakcji obserwujemy, jak nasi czytelnicy licytują wspaniałe upominki. Z każdym z tych przedmiotów jesteśmy blisko związani, bo prosimy o nie i zdobywamy je niemal przez cały rok. Najważniejsze jest jednak to, że wspólnie udaje nam się czynić dużo dobra i wesprzeć szczytną inicjatywę –mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.
Czytelnicy i czytelniczki Gazeta.pl mogą w tym roku wylicytować m.in. metamorfozę przeprowadzoną przez stylistów Avanti24.pl, dzień na planie zdjęciowym programu „Studio Biznes” czy możliwość nazwania jednego z bohaterów epizodycznych nowej książki Remigiusza Mroza.
- dwie książki Roberta Biedronia – „Nowy rozdział” i „Pod prąd” z autografem
- książka Remigiusza Mroza – „Wybaczam Ci” z autografem
- płyta Organka z dedykacją
- książka Yuval Noah Harari „Sapiens” z dedykacją
- imienny fotel w Teatrze Syrena i zaproszenia do teatru
- zaproszenie do Teatru Dramatycznego i kalendarz z autografami aktorów
- dwa pakiety od Teatru Kwadrat, w skład których wchodzą zaproszenie na spektakl, spotkanie z aktorami, DVD i album o teatrze
- grafika Gosi Herby
- lekcja rysowania online z Tomaszem Samojlikiem
- set tenisa we Wrocławiu z Anną Wyszkoni
- osobiste oprowadzenie po zamku w Lubowicach przez Jana Lubomirskiego-Lanckorońskiego oraz replika najstarszej książki kucharskiej
- torebka z prywatnej kolekcji Joanny Przetakiewicz od projektantki Gabrieli Hearst, zakupiona w Los Angeles
- statuetka Joanny Jędrzejczyk – Herakles
- wspólny trening z Robertem Burneiką i jego żoną
- zaproszenie do gospodarstwa Anny i Grzegorza Bardowskich z programu „Rolnik szuka żony”
- dzień z Patrick The Pan oraz możliwość „dogrania” się do nowej piosenki artysty
Linki do wszystkich aukcji Gazeta.pl można znaleźć tutaj.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w grudniu 2021 r. serwisy Grupy Agora odwiedziło 18 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 614,5 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Plotek.pl, Sport.pl, eDziecko.pl, Moto.pl, Kobieta.gazeta.pl, Wiadomosci.gazeta.pl i Next.gazeta.pl.