Internet & Gry - Reklama

Gazeta.pl już po raz czwarty gra dla WOŚP #JedenDzieńDłużej

Przed nami jubileuszowy, 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Gazeta.pl po raz kolejny zagra dla WOŚP w ramach projektu #JedenDzieńDłużej. Podczas akcji na stronach portalu pojawiać się będą materiały redakcyjne o aukcjach przedmiotów od polityków, gwiazd i artystów, z których dochód przekazany zostanie na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

 

Projekt pod hasłem #JedenDzieńDłużej narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku. Redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Ta idea wciąż jest aktualna, szczególnie w trudnych miesiącach pandemii. To dlatego redakcja portalu znów chce grać #JedenDzieńDłużej, aby dobro zwyciężyło.

– Pomysł, który powstał na fali emocji związanych z tragiczną śmiercią prezydenta Adamowicza, przerodził się w jedną z największych, cyklicznych akcji społecznych w całej historii Gazeta.pl mówi Bartosz Raj, dyrektor serwisów grupy Gazeta.pl. – Dla mnie równie ważne jak licytacje jest to, że idea czynienia dobra nie od święta trwale jednoczy naszych czytelników, wszystkie redakcje Gazeta.pl oraz naszych partnerów i przyjaciół. Dla mnie prywatnie to wielki zastrzyk pozytywnej energii, dziękuję!

W tym roku projekt #JedenDzieńDłużej ruszy w poniedziałek, 24 stycznia br. i potrwa do poniedziałku, 31 stycznia br., czyli zakończy się dzień po wielkim Finale WOŚP. W tym czasie na łamach Gazeta.pl będą pojawiały się materiały redakcyjne zachęcające do udziału w aukcjach odbywających się na Allegro.pl. Ponownie dostępna będzie także specjalna eSkarbonka Gazeta.pl na Facebooku.

– Na #JedenDzieńDłużej czekam każdego roku z ogromną nadzieją, bo to zdecydowanie jeden z najlepszych dni w całym roku. Z wypiekami na twarzy w redakcji obserwujemy, jak nasi czytelnicy licytują wspaniałe upominki. Z każdym z tych przedmiotów jesteśmy blisko związani, bo prosimy o nie i zdobywamy je niemal przez cały rok. Najważniejsze jest jednak to, że wspólnie udaje nam się czynić dużo dobra i wesprzeć szczytną inicjatywęmówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.

Czytelnicy i czytelniczki Gazeta.pl mogą w tym roku wylicytować m.in. metamorfozę przeprowadzoną przez stylistów Avanti24.pl, dzień na planie zdjęciowym programu „Studio Biznes” czy możliwość nazwania jednego z bohaterów epizodycznych nowej książki Remigiusza Mroza.

Na aukcjach wystawione zostaną także przedmioty otrzymane od zaprzyjaźnionych z redakcją polityków, artystów, pisarzy i gwiazd, w tym:
  • dwie książki Roberta Biedronia – „Nowy rozdział” i „Pod prąd” z autografem
  • książka Remigiusza Mroza – „Wybaczam Ci” z autografem
  • płyta Organka z dedykacją
  • książka Yuval Noah Harari „Sapiens” z dedykacją
  • imienny fotel w Teatrze Syrena i zaproszenia do teatru
  • zaproszenie do Teatru Dramatycznego i kalendarz z autografami aktorów
  • dwa pakiety od Teatru Kwadrat, w skład których wchodzą zaproszenie na spektakl, spotkanie z aktorami, DVD i album o teatrze
  • grafika Gosi Herby
  • lekcja rysowania online z Tomaszem Samojlikiem
  • set tenisa we Wrocławiu z Anną Wyszkoni
  • osobiste oprowadzenie po zamku w Lubowicach przez Jana Lubomirskiego-Lanckorońskiego oraz replika najstarszej książki kucharskiej
  • torebka z prywatnej kolekcji Joanny Przetakiewicz od projektantki Gabrieli Hearst, zakupiona w Los Angeles
  • statuetka Joanny Jędrzejczyk – Herakles
  • wspólny trening z Robertem Burneiką i jego żoną
  • zaproszenie do gospodarstwa Anny i Grzegorza Bardowskich z programu „Rolnik szuka żony”
  • dzień z Patrick The Pan oraz możliwość „dogrania” się do nowej piosenki artysty

Linki do wszystkich aukcji Gazeta.pl można znaleźć tutaj.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w grudniu 2021 r. serwisy Grupy Agora odwiedziło 18 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 614,5 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Plotek.plSport.pleDziecko.plMoto.plKobieta.gazeta.plWiadomosci.gazeta.pl i Next.gazeta.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *