Internet & Gry - Reklama

Gazeta.pl po raz 10. wspiera Męskie Granie

W tym roku Męskie Granie świętuje swoje 15-lecie i już 23 i 24 sierpnia odbędzie się wielki finał w Warszawie. Trasa tradycyjnie dostała także wsparcie medialne, które w dużej mierze realizowane jest w portalu Gazeta.pl, będącym oficjalnym patronem Męskiego Grania – już po raz 10. Dzięki temu użytkownicy i użytkowniczki serwisu mogą m.in. zobaczyć na stronie głównej finałowy koncert oraz przeczytać materiały dotyczące historii projektu.

 

Sponsorowane przez markę Żywiec Męskie Granie od 15. lat stanowi jedno z najważniejszych wydarzeń na kulturalnej mapie Polski, kształtując rodzimą scenę muzyczną. Już po raz 10. projekt ten wspiera Gazeta.pl. Od kwietnia do promocji trasy wykorzystywane są zasięgi serwisów z grupy Gazeta.pl, w tym strona główna, Kultura.Gazeta.pl oraz Weekend.Gazeta.pl. Patronat medialny wspierany jest szeroką kampanią promocyjną, która obejmuje jakościowe rozwiązania contentowe, interaktywne treści oraz prestiżową promocję w otwarciu na stronie głównej. To tam można było zobaczyć premierę tegorocznego singla, który w celu szerszego dotarcia przez kilka godzin umieszczony był w wyeksponowanym playerze. Dodatkowo, redakcja regularnie tworzy treści dotyczące historii wydarzenia, tegorocznego lineup’u oraz współpracy Męskiego Grania z Andrzejem Pągowskim, który zaprojektował limitowane puszki z wizerunkami artystów związanych z wydarzeniem.

– Dziękujemy za zaufanie Grupie Żywiec, dzięki której już po raz 10. możemy wspierać jedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Polsce – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor ds. przychodów i członek zarządu Gazeta.pl. – Przed nami wielki finał, który będzie można oglądać także w naszych kanałach. Z tej okazji zapewniamy duże wsparcie promocyjne. Mamy nadzieję, że w ten sposób zagwarantujemy artystyczne uniesienia także tym, którzy nie będą mogli bawić się pod sceną dodaje.

Już 24 sierpnia br. nastąpi zwieńczenie współpracy Gazeta.pl i trasy Męskie Granie. Tego dnia, na lotnisku Bemowo, odbędzie się wielki finał projektu, który będzie można zobaczyć w internecie, także na stronie głównej Gazeta.pl oraz na profilu portalu na Instagramie.

Gazeta.pl (Grupa Agora) jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w lipcu 2024 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 13,4 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 459,4 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Sport.plKobieta.Gazeta.plPlotek.plWiadomosci.Gazeta.plNext.Gazeta.plKultura.Gazeta.pleDziecko.plMoto.pl i Podroze.Gazeta.pl.

foto,źródlo. Agora

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *