Internet & Gry - Reklama

Gazeta.pl zaprasza na Haps Workshop – warsztaty ze stylizacji jedzenia

Zespół tworzący Haps, kulinarne social video Gazeta.pl, zaprasza na pierwszą ogólnodostępną odsłonę wyjątkowych warsztatów. Haps Workshop to okazja do poznania tajników stylizacji jedzenia pod okiem ekspertki oraz odkrycia kulis powstawania profesjonalnego kulinarnego wideo.

 

Warsztaty Haps to propozycja dla osób, które lubią gotować i chcą zachwycać swoich gości pięknie i oryginalnie podanymi daniami. Podczas kursu poznają sprawdzone i najbardziej efektowne metody stylizowania potraw, wykorzystywane przez profesjonalnych restauratorów.

Uczestnicy warsztatów Haps nauczą się przygotowywać pyszne i atrakcyjne wizualnie elementy dań, poznają różne metody stylizacji jedzenia i dowiedzą się, jak wykorzystać je w swojej kuchni. Nauczą się także dobierać rekwizyty i produkty do stylizacji, a także korzystać z tego, co mają w swojej kuchni. Warsztaty poprowadzi Beata Szmydki – absolwentka londyńskiej szkoły dla profesjonalnych kucharzy Leiths School of Food and Wine, sommelier z dyplomem WSET2, współpracownik stylistów jedzenia wydawnictwa BBC i szef kuchni w londyńskich restauracjach.

Warsztaty odbędą się w sobotę, 25 listopada br. w godz. 10:00-15:00 w Warszawie (siedziba Agory, ul. Czerska 8/10). Zapisy przyjmowane są pod adresem haps@agora.pl. Do piątku, 10 listopada br. trwa promocja cenowa.

Więcej informacji: http://haps.gazeta.pl/haps/1,151123,22464815,warsztaty-stylizowania-dan-haps-workshop.html

Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/183355558891434/

Dotychczas w ramach projektu Haps Workshops odbyły się zamknięte warsztaty ze stylizacji jedzenia, w których wzięli udział zaproszeni blogerzy kulinarni, autorzy stron Chilli BiteKuchniokreacjaMagiczny Składnik i Pyza Made in Poland. Relację z wydarzenia można zobaczyć na stronie Haps.Gazeta.pl.

Haps to kulinarny format social video Gazeta.pl, prezentujący przepisy na pyszne i proste dania, które może zrobić każdy. Wideoprzepisy Haps są publikowane na Facebooku i na stronie Haps.Gazeta.pl od marca 2016 r. Dotychczas powstało już ponad 190 odcinków, które internauci wyświetlili łącznie ponad 121 mln razy. Profil Haps na Facebooku obserwuje ponad 271 tys. osób.

Projekt nieustannie się rozwija – powstały m.in. wersje wideo Haps w różnych językach, materiały Haps Kids – stworzone z myślą o rodzicach i ich pociechach oraz Haps Vege – z przepisami dla wegan i wegetarian.

Z formatu chętnie korzystają także reklamodawcy, dotychczas był on wykorzystywany w działaniach promocyjnych m.in. marek Barilla, IKEA, Hilcone, Lajkonik i Ambition.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *