Internet & Gry - Reklama

„Gazeta Wyborcza” wraca do Wałbrzycha

7 kwietnia 2021 r. o godz. 7:00 ruszy nowy serwis lokalny Gazety Wyborczej poświęcony Wałbrzychowi i okolicom. Pod adresem Walbrzych.wyborcza.pl publikowane będą najświeższe informacje o mieście i jego mieszkańcach – m.in. o bieżących wydarzeniach i problemach, klimacie, nieruchomościach oraz ofercie kul turalnej. Publikacje stworzy dwuosobowy zespół redakcyjny, działający w Wałbrzychu - Agnieszka Dobkiewicz i Karolina Niziołek. Start serwisu Walbrzych.wyborcza.pl wesprze promocja na łamach ogólnopolskiego wydania dziennika, a także wyjątkowa akcja dla wałbrzyszan - 7 kwietnia znajdą oni w swoich skrzynkach pocztowych specjalne papierowe wydanie Gazety Wyborczej Wałbrzych. 

 

Gazeta Wyborcza po 20 latach powraca Wałbrzycha – tym razem z serwisem Walbrzych.wyborcza.pl , który będzie 28 serwisem lokalnym dziennika. Od 7 kwietnia br. internauci znajdą w nim sprawdzone i ciekawe informacje poświęcone Wałbrzychowi i okolicom.

- Napiszemy o tym, gdzie jest praca i gdzie można zarobić więcej. Zajmiemy się wałbrzyskimi szkołami i pasjonującą historią miasta. Regularnie będziemy przedstawiać informacje ze świetnych wałbrzyskich teatrów. Ważny jest dla nas klimat: Wałbrzych zasłynął jako inicjator świetnej akcji Miasto bez plastiku, chcemy, by coraz szybciej postępowała walka o czyste powietrze -mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego “Wyborczej”, szef redakcji lokalnych. - Zajmiemy się także rynkiem nieruchomości – przyspieszany pandemią rozwój pracy zdalnej sprawia, że mniejsze miasta okazują się być dobrymi miejscami nie tylko do życia, ale też do pracy.  Oczywiście, będziemy pisać też o polityce, ekonomii, a także o wałbrzyskich ikonach – miejscach, które przyciągają turystów, jak zamek Książ.

Wałbrzyską redakcję Wyborcza.pl tworzą Agnieszka  Dobkiewicz i Karolina Niziołek – reporterki, które świetnie znają miasto, czują jego puls i rytmMieszkańcy Wałbrzycha mogą się z nimi skontaktować, wysyłając e-maile na adres: walbrzych@wyborcza.pl.

Redakcja będzie miała także swoją stronę na Facebooku, powstała też grupa do dyskusji z nią“Rzucić wszystko i zamieszkać w Wałbrzychu”. 

Wałbrzyski zespół znajdzie się w strukturach redakcji we Wrocławiu, kierowanej przez Leszka Frelicha.

- Nieprzypadkowo wybraliśmy to miasto – w ostatnich latach transformuje się „Gazeta Wyborcza”, transformuje się także Wałbrzych. Miasto, które kiedyś stało na węglu, dziś rozwija się dzięki nowoczesnemu przemysłowi. Jest dumne z przeszłości, ale patrzy mocno w przyszłość - mówi Jerzy Wójcik, wydawca “Wyborczej”. - Nowy serwis wzbogaci treści lokalne “Wyborczej”, zachęci do skorzystania z oferty pakietów subskrypcyjnych, a Wałbrzych nie jest ostatnim słowem redakcji w tym względzie.

Inauguracji serwisu Walbrzych.wyborcza.pl towarzyszy rozbudowana akcja promocyjna.

Od 7 do 13 kwietnia potrwa tygodniowy cykl publikacji we wszystkich sekcjach i magazynach dziennika, począwszy od działu krajowego, przez gospodarkę i kulturę, po „Wysokie Obcasy”, „Wolną Sobotę”, „Duży Format” i „Ale Historię”, pozwalający poznać miasto i jego mieszkańców. Na ich łamach pojawią się artykuły związane z Wałbrzychem, poświęcone nie tylko historii miasta i górnictwu, ale też m.in. zamkowi Książ i mieszkającej tam od urodzenia Doris Stempowskiej oraz potencjałowi turystycznemu Wałbrzycha i okolic.

Oprócz tego w środę, 7 kwietnia 2021 r. większość wałbrzyszan znajdzie w skrzynkach pocztowych specjalne papierowe wydanie „Gazety Wyborczej Wałbrzych”, w którym redakcja opowie o wejściu do miasta i przedstawi swój skład. Dodatek będzie także dołączony do „Gazety Wyborczej Wrocław”.

Kampania serwisu Walbrzych.wyborcza.pl obejmie reklamy w radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także autopromocję na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Otwarcie redakcji w Wałbrzychu będzie także okazją do otwarcia się na perspektywę Polski widzianej z perspektywy byłych miast wojewódzkich. W czwartek, 8 kwietnia br. w debacie online „Polskie stutysięczniki. Zapomniana II liga czy małe, zwinne, wygodne do życia?”  wezmą udział Roman Szełemej, prezydent Wałbrzycha, Krystyna Danilecka-Wojewódzka, prezydent Słupska, Piotr Jedliński, prezydent Koszalina i Jarosław Klimaszewski, prezydent Bielska-Białej.

Moderowana przez Mikołaja Chrzana rozmowa dotyczyć będzie problemów i szans stojących przed 100-tysięcznymi miastami, byłymi stolicami województw we współczesnej Polsce. Spotkanie będzie transmitowane na Wyborcza.pl i na profilu dziennika (ogólnopolskiego wydania i wydań lokalnych) na Facebooku. Start o godz. 18.00.  

Gazeta Wyborczajest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. To codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. Treści dziennika dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl , w tym w 28 serwisach lokalnych, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Gazeta Wyborcza jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec grudnia 2020 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania Gazety Wyborczej liczyła niemal 260 tys. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *