Media

Golden Media Polska wprowadza nowe logo

Golden Media Polska, jeden z wiodących producentów programów telewizyjnych po 13 latach zmienia logotyp. Ma on odzwierciedla jego dynamiczny rozwój, podążanie za nowoczesnością. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości na nowe rozwiązania, uważnego śledzenia trendów rynkowych oraz kreatywnego podejścia do tworzenia contentu.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Logotyp łączy w sobie tradycję z nowoczesnością. Projekt, minimalistyczny w swojej formie, odzwierciedlający współczesne trendy, nawiązuje jednocześnie do jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli starożytnego Egiptu – oka Horusa. Symbolizuje ono między innymi wszechwiedzę i wizję. Oko to także metafora otwartości na wszystko co nowe. Tak właśnie Golden Media Polska, doświadczona firma z ugruntowaną pozycją na rynku, widzi świat.

      Za kreację odpowiada wielokrotnie nagradzana, działająca globalnie, kreatywna agencja brandingowa ze Szwecji – Stylt Trampoli. Autorem logotypu jest Andreas Hagersjö.
      Animowaną wersję stworzyła Joanna Rutkowska. Oprawę dźwiękową do animacji logotypu skomponował i wyprodukował Jeremi Sikorski, jeden z najlepszych polskich producentów młodego pokolenia, współpracujący z takimi gwiazdami jak: Roxie Węgiel, Julia Wieniawa, Ewelina Lisowska, Julia Żugaj, Viki Gabor, czy Natasza Urbańska

      „Nasze nowe logo to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim symbol naszej ewolucji jako firmy. Od lat dostarczamy widzom najwyższej jakości produkcje telewizyjne, a świat mediów zmienia się w bardzo szybkim tempie. Chcemy nie tylko za nim podążać, ale też wytyczać nowe kierunki rozwoju, czerpiąc z wiedzy oraz będąc otwartym na to, co nowe. Logo idealnie oddaje więc charakter naszego zespołu – kreatywnego, patrzącego w przyszłość, odważnego w podejmowaniu wyzwań oraz podążającego za innowacjami” mówi Grzegorz Piekarski, prezes Golden Media Polska.

      foto, źródło. Golden Media Polska

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *