MediaTVPZapowiedzi TV

„Gra na Maksa” w TVP

W niedzielę, 20 listopada na antenach Telewizji Polskiej wyemitowany został pierwszy odcinek drugiego sezonu mini audycji komediowej pt. ,,Gra na Maksa”. Projekt zrealizowany został we współpracy z partnerami: firmami Orange Polska, Sokołów, Emitel S.A. oraz Totalizator Sportowy. Serial emitowany będzie w trakcie trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka, TVP Kobieta oraz w TVP VOD.

 

„Gra na Maksa” to seria komediowych scen z życia trzydziestolatków, Maksa i Ali, których perypetie codziennego życia komentowane są przez dwóch stałych bohaterów – komentatorów piłkarskich Jacka Laskowskiego i Sebastiana Milę. Ich obecność w większości scen stanowi główny element komiczny serialu, jakim są parodie typowych komentatorów ze wszystkimi ich charakterystycznymi cechami: nieskrępowaną energią, swobodą wypowiedzi, umiejętnością szczegółowej analizy prostych zjawisk oraz kwiecistym żargonem, pełnym charakterystycznych idiomów.

Mimo ewidentnego nawiązania do piłki nożnej jest to przede wszystkim historia obyczajowa, nie tylko dla fanów futbolu. Tematy odcinków skupiają się dookoła zagadnień damsko-męskich, a akcja toczy się w trakcie trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej.

Serial nadawany będzie od 20 listopada do 18 grudnia 2022 roku, w dniach meczowych, na antenach TVP1, TVP2, TVP Rozrywka oraz TVP Kobieta. W rolę głównych bohaterów wcielili się Karolina Bacia i Marcin Korcz. Niebanalny dowcip i wielowątkowa fabuła to zasługa błyskotliwego scenariusza serialu, którego autorami są Tomasz Perczyński, Mateusz Lewandowski i Bartłomiej Magdziarz. Reżyserię powierzono Janowi Macierewiczowi.

Pierwszy odcinek serialu w TVP1 zgromadził przed telewizorami ponad 1,5 mln widzów (Dane: Nielsen, AMR, wszyscy w wieku 4+; dane live+OOH).

,,Gra na Maksa” to kolejna produkcja TVP w obszarze branded content marketingu.

Nieustannie pracujemy nad nowymi produktami dla klientów, którzy na dojrzałym rynku TV oczekują coraz bardziej niestandardowych i wyróżniających sposobów na dotarcie do widza. Drugi sezon serialu „Gra na Maksa” to kolejny nasz projekt z obszaru branded content marketingu, który jest swojego rodzaju płaszczyzną do budowania wizerunku marki – wychodzącą poza ramy standardowej reklamy, bazująca na emocjach i zaangażowaniu. Akcja serialu toczy się w trakcie trwania największej imprezy sportowej w tym roku – Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze, co tworzy doskonałe otoczenie dla marek z wiarygodnym i autentycznym przekazem – mówi Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP.

Serial ma ogromny potencjał komediowy i wierzymy, że będzie cieszył się popularnością wśród widzów. Naszym uczestnictwem chcieliśmy pokazać, że Orange na pierwszym miejscu stawia ludzi, a technologia, którą dostarczamy ułatwia im codzienne życie. Dzięki temu nasi użytkownicy zawsze mogą być blisko tego co dla nich najważniejsze, być w kontakcie z bliskimi i rozwijać swoje pasjepowiedział Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

W jednym z odcinków „Gry na Maksa” postanowiliśmy opowiedzieć o piłce… ale kobiet. Piłka nożna kobiet w Polsce wciąż pozostaje w cieniu piłki mężczyzn, a tymczasem w Polsce gra obecnie już ponad 30 tysięcy kobiet. Co więcej, Polski Związek Piłki Nożnej zgłosił kandydaturę Polski do organizacji mistrzostw Europy kobiet, zaplanowanych na 2025 rok. Emitel mocno angażuje się w popularyzację kobiecej piłki nożnej – stąd udział w jednym z odcinków miniserialu „Gra na Maksa” wspieranej przez nas drużyny Diamenty Warszawa. Liczymy na to, że dzięki Mundialowi w Katarze, uda nam się również zwrócić uwagę kibiców na rozgrywki pańpowiedział Andrzej Kozłowski, Prezes Zarządu Emitel S.A.

fot: TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *