Radio

Grupa Eurozet ogłasza nowe cenniki reklam

Z początkiem września br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Wpływ na tę decyzję miała dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz systematycznie rosnące wyniki słuchalności stacji należących do Grupy.

 

Zmiana średnich cen reklam w pasmach w godzinach 6-20 w całym tygodniu dla pakietów Audio ZET Boost i Audio ZET wyniesie 4 proc., a dla samego Radia ZET – 3,9 proc.

Dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz rosnąca siła naszych produktów pozwala nam dynamicznie reagować na ruchy konkurencji. komentuje podwyżkę Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Według Kantar Media w pierwszym półroczu 2024 roku Grupa Eurozet osiągnęła bardzo dobrą dynamikę sprzedaży. Jej przychody wzrosły cennikowo o 20 proc. rok do roku, przy 9-procentowej dynamice dla całego rynku radiowego. Dynamika przychodów jest skorelowana z bardzo dobrymi wynikami słuchalności Radia ZET.

Udział w czasie słuchania tej ogólnopolskiej stacji w ostatniej fali badania Radio Track (V-VII 2024) poprawił się o 8,7 proc. względem analogicznego okresu w 2023 roku. Historycznym wynikiem może się również pochwalić największy pakiet reklamowy oferowany przez Grupę Eurozet – Audio ZET Boost. Zasięg dzienny stacji radiowych wchodzących w jego skład osiągnął rekordowy wynik 31,6 proc., tj. ponad 9,3 mln słuchaczy.


Źródło: Zmiana średnich cen w paśmie 6-20, pn-nd; Udział i zasięg w rynku: Radio Track Kantar Polska, V-VII 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+; Wydatki reklamowe: Kantar Media: nadawca: Grupa Eurozet (Eurozet + Agora SA), Grupa RMF, koszty cennikowe.

foto,źródło. Grupa Eurozet

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *