Grupa Onet RAS-Polska partnerem Legia eSports
Grupa Onet-RAS Polska podpisała umowę partnerską z klubem Legia Warszawa. W ramach porozumienia, Legia eSports rozpocznie współpracę z portalem Onet.pl, który zostanie oficjalnym Partnerem Medialnym sekcji e-sportowej Legii Warszawa.
Współpraca ma na celu popularyzację e-sportu w Polsce wśród użytkowników serwisów Grupy Onet-RAS Polska oraz wspieranie e-sportu poprzez wspólny udział w największych wydarzeniach gamingowych.
– Od kilku lat przyglądamy się szczegółowo zjawisku jakim jest e-sport, który mimo ogromnego rozwoju w ostatnich latach wymaga profesjonalizacji i wsparcia dużych podmiotów medialnych. I tu widzimy swoją rolę – bycia łącznikiem pomiędzy światem e-sportu a innymi gałęziami rozrywki jak sport czy nowe technologie – mówi Marcin Hajek – Head of e-sport w Grupie Onet-RAS Polska. – Przede wszystkim skupiamy się na poszerzaniu portfolio Grupy o produkty e-sportowe oraz współpracy z kluczowymi partnerami działającymi w branży e-sportowej w Polsce. Stawiamy na sprawdzone w innych gałęziach produkty oraz formaty – mówi Marcin Hajek.
– E-sport to obecnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin życia i biznesu na całym świecie, która łączy tradycyjne wartości rywalizacji sportowej ze światem nowych technologii. Legia Warszawa w naturalny sposób chce być pionierem i liderem tego typu projektów, widząc potencjał rozwoju i korzystając z synergii związanych z naszą podstawową działalnością. Jako pierwszy klub w Polsce założyliśmy sekcję e-sportową, mamy już za sobą duży, międzynarodowy turniej, a w najbliższych miesiącach zrealizujemy przynajmniej jeden kolejny, w którym uczestniczyć będą zespoły e-sportowe z najbardziej uznanych klubów europejskich. Współpraca liderów w swoich obszarach, jakim jest partnerstwo Legii z Onet RAS Polska, to kolejny ważny krok w procesie popularyzacji tej inicjatywy” – powiedział Łukasz Sekuła, członek zarządu Legii Warszawa.
W strukturach Grupy Onet-RAS Polska w sierpniu 2017 r. wyodrębniono dział, który odpowiada za rozwój produktów e-sportowych.
Do zespołu odpowiedzialnego za projekty e-sportowe dołączył również Paweł Kowalczyk, który dotychczas odpowiadał za produkty sportowe Grupy (między innymi przegladsportowy.pl oraz sport.onet.pl) oraz Patrycja Rodzińska-Szary odpowiedzialna za stworzenie i rozwój platformy GamePlanet.