Radio

Grupa RMF zawiesza konkurs adFM AWARDS w 2020 roku

Tegoroczna edycja konkursu adFM AWARDS została zawieszona. Główny powód decyzji to zagrożenie epidemiologiczne związane z pandemią koronawirusa.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Kolejną edycję konkursu adFM AWARDS Grupa RMF planuje przeprowadzić w 2. połowie 2021 roku.

      W konkursie adFM AWARDS nagradzane są projekty marketingowe i reklamowe, w których radio odegrało znaczącą rolę i użyte było w sposób kreatywny. Nagrodą jest kampania reklamowa w radiu RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *